۱۲۲۹۵۷۰
۲۲۵۲۵
۲۲۵۲۵
پ

۱۰ سریال کره‌ای برتر ۲۰۲۲ که تاکنون ندیده‌اید

تازه ترین سریال کره ای سرویس نتفلیکس از راه رسیده است. این سریال که بر اساس سریال اسپانیایی پرطرفدار Money Heist ساخته شده، در واقع بازسازی این سریال با بازیگران و فضای مربوط به کره جنوبی به نام Money Heist: Korea – Joint Economic Area است.

روزیاتو: تازه ترین سریال کره ای سرویس نتفلیکس از راه رسیده است. این سریال که بر اساس سریال اسپانیایی پرطرفدار Money Heist ساخته شده، در واقع بازسازی این سریال با بازیگران و فضای مربوط به کره جنوبی به نام Money Heist: Korea – Joint Economic Area است.

این سریال داستانی مشابه سریال اورجینال را روایت می کند و همان شخصیت ها را نیز دارد اما از بازیگرانی برجسته استفاده کرده و زمینه داستان نیز کره ای متحد در آینده ای نزدیک است. در سال های اخیر سریال های کره ای بسیار پرطرفدار شده اند و از این رو جای تعجب ندارد که سرویس های استریمینگ در حال تولید محتواهای کره ای بیشتری نسبت به گذشته بوده و طرفداران نیز از این بابت شکایت ندارند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ سریال کره ای برتر سال ۲۰۲۲ تاکنون آشنا کنیم که توسط کاربران Ranker انتخاب شده اند.

۱۰ سریال کره‌ای برتر ۲۰۲۲ که تاکنون ندیده‌اید

۱۰- Again My Life

سریال Again My Life که بر اساس یک کارتون اینترنتی ساخته شده داستان یک کارآگاه برجسته و دوست داشتنی به نام کیم هی وو را روایت می کند. او بر روی پرونده یک سیاستمدار فاسد کار می کند و ناگهان ر به قتل می رسد اما صبح روز بعد زنده می شود. این سریال که یک بازیگر بسیار سرشناس کره ای به نام لی جون گی نقش اول آن را بازی می کند مورد تحسین منتقدان و بینندگان قرار گرفته است. در حالی که روایت کارتون اینترنتی اورجینال خلاصه شده و تغییر یافته اما قلب داستان همچنان حفظ شده است. این درام مملو از اکشن بوده و هرگز لحظه ای کسل کننده برای مخاطب رقم نمی زند. به همین زودی طرفداران Again My Life به دنبال انتشار فصل دوم هستند. کسانی که داستان های عشق های فاسد، بازی های سیاسی و عدالت را دوست دارند، این سریال کره ای یکی از آن سریال های قوی سال ۲۰۲۲ است که نباید از دست بدهند.

۱۰ سریال کره‌ای برتر ۲۰۲۲ که تاکنون ندیده‌اید

۹- Soundtrack #۱

سریال Soundtrack #1 یک مینی سریال ۴ اپیزودی درام از سرویس دیزنی پلاس است. داستان این سریال در مورد شخصیت های هان سان وو و لی یون سو است که به مدت ۲۰ سال بهترین دوستان هم بوده اند. اگر چه شخصیت آن ها دچار تفاوت شده اما دوستی شان همیشه پایدار بوده است. اما وقتی اتفاقی رخ می دهد و این دو کنار هم زندگی می کنند، دوستی شان شروع به تغییر کرده و احساسی عاشقانه بین شان شکل می گیرد. پارک هیونگ سیک بازیگر مورد علاقه تماشاگران تلویزیون در کره جنوبی و هان سو هی بازیگر جدید و در حال تبدیل شدن به ستاره، نقش های اصلی را بازی می کنند. طرفداران به شیمی بین این دو شخصیت در این داستان عاشقانه کوتاه اما ساده به عنوان یکی از نقاط قوت سریال Soundtrack #1 اشاره کرده اند. در حالی که داستان سریال کمی قابل پیش بینی است ، تماشای آن برای کسانی که نیاز به یک سرگرمی و استراحت دارند خوشایند خواهد بود. و داستان آرام کننده و دلگرم کننده این سریال می تواند برای لحظاتی خنده بر لبان مخاطب بیاورد.

۱۰ سریال کره‌ای برتر ۲۰۲۲ که تاکنون ندیده‌اید

۸- Ghost Doctor

سریال Ghost Doctor محبوب ترین سریال کره ای پزشکی در سال ۲۰۲۲ است اما با یک پیچش داستانی متفاوت و غیرمنتظره. چا یونگ مین یک پزشک ماهر و نابغه است اما یک مشکل وجود دارد و آن مغرور بودن، خودخواهی و بی اخلاقی اوست. وقتی او قصد انجام یک جراحی را دارد، اتفاقی غیرمنتظره رخ می دهد و روح او یک پزشک دیگر را به تسخیر در می آورد. آن ها باید با هم همکاری کنند تا شرایطشان به قبل از این اتفاق بازگردد اما مشکل این است که این دو دقیقاً نقطه مخالف یکدیگر هستند، هم از لحاظ شخصیت و هم توانایی هایشان به عنوان یک پزشک. نقش شخصیت اصلی سریال را Rain بازی می کند که یک خواننده و بازیگر مشهور کره ای است که بالاخره با یک سریال تلویزیونی جدید بازگشته است. تماشاگران از تماشای بازی بازیگران اصلی راضی بوده و عشق برادرانه قابل درک و معتبر بین این دو بسیار قابل باور است. سریال Ghost Doctor به خاطر ترکیبش از درام، کمدی، پیچش های داستانی پر از تنش و عشق درون داستان مورد تحسین قرار گرفته است، درام کره ای که از ابتدا تا پایان شما را به خود جذب خواهد کرد.

۱۰ سریال کره‌ای برتر ۲۰۲۲ که تاکنون ندیده‌اید

۷- Love All Play

سریال Love All Play یک سریال درام ورزشی است که حول یک تیم بدمینتون شکل می گیرد. پارک تائه یانگ یک بازیکن بدمینتون با استعداد است که به موفقیتی بزرگ امید داشت اما در پی یک حادثه مجبور می شود دست از این ورزش بکشد. بعد از سه سال او به تیم ملی بدمینتون کشورش باز می گردد. پارک تائه جون یک بازیکن بدمینتون است که اصلاً اهمیتی به این ورزش نمی دهد و تنها به چشم یک شغل به آن نگاه می کند. وقتی این دو به تیمی مشترک می پیوندند، باید یاد بگیرند که رفتار مناسبی با هم داشته و هم تیمی های خوبی باشند. این کمدی رمانتیک مملو از شخصیت های کاریزماتیک است. شخصیت های اصلی یک عشق عمیق دارند که رفته رفته شکل می گیرد و برای علاقمندان به داستان های عاشقانه مناسب است. در حالی که این سریال در اواسط داستان کمی سنگین می شود اما تماشای آن چندان دشوار نیست. سریال Love All Play به خوبی بین تم های سنگین و لحظات کمدی و بامزه داستان نعادل برقرار کرده است. در این سریال که بر اساس ورزشی جذاب ساخته شده، بینندگان آن را به خاطر داستان سرگرم کننده و جذابش ستوده اند.

۱۰ سریال کره‌ای برتر ۲۰۲۲ که تاکنون ندیده‌اید

۶- Why Her

اوه سو جائه یک وکیل سرشناس است که در بهترین شرکت حقوقی در کره جنوبی کار می کند. او جوان ترین و بااستعدادترین وکیل شرکت است اما وقتی پرونده ای غیرمنتظره و عجیب را می پذیرد، با تنزل رتبه مواجه می شود. او اکنون در یک دانشکده حقوق کار می کند و انجاست که به گونگ چان روبرو می شود، دانشجویی که گذشته ای دردناک دارد. مهربانی اوه سو باعث می شود که گونگ چان عاشق وی شود و قول دهد برای شاد کردن او دست به هر کاری بزند. طرفداران علاقه زیادی به این سریال درام حقوقی دارند که پر از داستان های فساد و تعلیق بوده و همواره نگاه مخاطب را به صفحه نمایش خیره نگه می دارد. در سریال Why Her? با چیزی بیشت از یک داستان عاشقانه حقوقی مواجه هستیم و داستان به گذشته شخصیت های اصلی و مشکلاتشان در حال و گذشته نیز می پردازد. در واقع این سریال چرخ و فلکی از احساسات است که مخاطب را همیشه روی صندلی اش نیم خیز نگه می دارد. Why Her? یک سریال درام بی نقص است که عشقی بسیار جذاب در دل خود دارد.

۱۰ سریال کره‌ای برتر ۲۰۲۲ که تاکنون ندیده‌اید

۵- Shooting Stars

سریال Shooting Stars در دنیای سرگرمی و زرق و برق رخ می دهد. اوه هان بیول مدیر روابط عمومی یک شرکت مدیریتی است. گونگ تائه سونگ نیز بهترین موکل اوست. او به عنوان یک سلبریتی مهربان و باادب مورد احترام عموم قرار دارد اما پشت درهای بسته، او شخصیت کاملاٌ متفاوتی دارد. با حضور اوه هان بیول در نقش مدیر برنامه های گونگ تائه سونگ، این دو دائماً با هم درگیر هستند اما رفته رفته احساسات و عواطف همه چیز را تغییر می دهد. این درام سبک و حال خوب کن مورد توجه بسیاری از طرفداران سریال های کره ای قرار گرفته است. بسیاری مدعی شده اند که Shooting Stars بهترین سریال کره ای سال است. شیمی جذاب بین دو شخصیت اصلی قابل باور بوده و سریال لحظات شیرین بسیاری را برای طرفداران رقم می زند. دی اینجا با یک کمدی رمانتیک قابل درک و احساسی روبرو هستیم که کارش را به خوبی انجام می دهد. با استرسی اندک و درگیرهای مختصر، در اینجا می توانید شاهد سریالی مفرح باشید که می توانید لم داده و با خیالی آسوده به تماشایش بنشینید.

۱۰ سریال کره‌ای برتر ۲۰۲۲ که تاکنون ندیده‌اید

۴- Tomorrow

سریال Tomorrow که بر اساس یک کمیک اینترنتی ساخته شده داستان چوی جون وونگ را روایت می کند. وقتی بدنبال یک تصادف چوی به کما می رود، روح او با شخصیت های جدیدی آشنا می شود. در حالی که روح او نه مرده است و نه زنده، چوی جونگ وونگ مامور می شود تا به این دو شخصیت جدید کمک کند تا جان انسان ها را نجات دهند. این کمدی ما را به یاد درام های کره ای قدیمی بسیار محبوب می اندازد. روایت کمدی بسیار عالی و باکیفیت داستان شاید مناسب همه نباشد اما آرامشی که بسیاری به آن نیاز داریم را به روایت می آورد. ارزش بصری این سریال با توجه به فیلمبرداری آن بسیار قابل توجه بوده و جلوه های ویژه و طراحی لباس نیز در بالاترین سطح ممکن قرار دارد که تجربه مخاطب را بهبود می بخشد. در حالی که سریال Tomorrow در ژانر ماوراءالطبیعه ساخته شده اما داستان هایی واقع گرایانه را با آموزش اخلاق روایت می کند. این سریال یک سریال شجاعانه به خاطر داستانش است که از تماشای آن لذت خواهید برد.

۱۰ سریال کره‌ای برتر ۲۰۲۲ که تاکنون ندیده‌اید

۳- All Of Us Are Dead

سریال All Of Us Are Dead یک سریال ترسناک زامبی محور است که بر اساس یک کمیک اینترنتی ساخته شده است. بعد از شیوه ویروسی زامبی کننده در دبیرستان هیوسان، دانش آموزان و کارکنان مبتلا شده دبیرستان به زامبی هایی انسان خوار تبدیل می شوند. دانش آموزان بازمانده که محاصره شده و راهی برای فرار ندارند، باید برای زنده ماندن تلاش کنند. دو دوست نزدیک با هم تلاش می کنند تا زنده بمانند در حالی که دوستان زامبی شده شان همان حوالی پرسه می زنند. ارزش تولید این سریال بسیار بالا بوده و از جلوه های ویژه و طراحی میکاپ فوق العاده ای برخوردار است، در حالی که مدیریت هنری و بصری سریال و خلاقیت در آن در بالاترین حد ممکن قرار دارد. بدین ترتیب تماشاگران این سریال به اندازه مخاطبان کمیک اورجینال از تماشای All Of Us Are Dead لذت خواهند برد. با شخصیت هایی جذاب و پیچیده، در این سریال شاهد تعداد زیادی شخصیت متفاوت هستیم که برخی شجاع و خوش قلب و برخی ترسو و پلید هستند. سکانس های اکشن خشن و خونین این سریال باعث می شود طرفداران ژانر زامبی از این درام کره ای نهایت لذت را ببرند.

۱۰ سریال کره‌ای برتر ۲۰۲۲ که تاکنون ندیده‌اید

۲- Twenty Five Twenty One

سریال Twenty Five Twenty One یک درام کره ای دبیرستانی است. نا هی دو عضو تیم شمشیربازی دبیرستان است اما به دلیل مشکلات اقتصادی، تیم او از هم می پاشد. باک یی جین که پسر یک تاجر ثروتمند است نیز دچار بحران اقتصادی می شود. وقتی پدرش از عرش به فرش می رسد، باک یی جین باید به او کمک کرده و یک شغل پاره وقت را بپذیرد. طرفداران از داستان واقع گرایانه، زیبا و البته دردناک این سریال لذت برده و شیفته تمام شخصیت های داستان خواهند شد، شخصیت هایی که کاریزماتیک و دوست داشتنی هستند. شاید روایت شخصیت ها کمی قلب شما را به درد بیاورد اما داستان به شکلی زیبا گرما و رشد رابطه بین این افراد و دوستی عمیق بین آن ها را به شکلی قابل باور و احساسی به مخاطب منتقل می کند.

۱۰ سریال کره‌ای برتر ۲۰۲۲ که تاکنون ندیده‌اید

۱- Business Proposal

سریال Business Proposal یک داستان عاشقانه اداره ای است که داستان شین ها ری و کانگ تائه مو را روایت می کند. ها ری می پذیرد که برای ترساندن خواستگاران احتمالی به جای دوستش به یک قرار ملاقات کورکورانه برود. اما وقتی ها ری سر قرار ظاهر شده و مدیر عامل شرکت محل کارش را می بیند، همه چیز طبق نقشه پیش نمی رود. در مقابل اوست که با پیشنهاد ازدواج رییس خود مواجه می شود. سریال کره ای Business Proposal در میان طرفداران سریال های درام کره ای بسیار محبوب بوده است. به عناون یکی از باکیفیت ترین سریال های کره ای سال ۲۰۲۲، تماشا نکردن این سریال برای طرفداران درام های کره ای گناهی نابخشودنی است. با این داستان عاشقانه کامل و شیرین و رابطه جذاب بین شخصیت ها، Business Proposal هرگز در سرگرم کردن شما شکست نمی خورد. در اینجا با یک درام شیرین و بامزه مواجه هستیم که برای مدتی دور شدن از دغدغه های زندگی روزمره می تواند بهترین گزینه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج