۱۲۲۹۷۱۰
۹۵۰
۹۵۰
پ

پلیس، علیه برخی عطاری‌ها دست به کار شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از پلمپ ۲ واحد صنفی عطاری متخلف در غرب پایتخت خبر داد و گفت: در بازرسی از این واحد صنفی مقدار ۳۹کیلوگرم قرص و دارو های لاغری غیر مجاز حاوی مواد روانگردان شیشه کشف شد.

ایرنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از پلمپ ۲ واحد صنفی عطاری متخلف در غرب پایتخت خبر داد و گفت: در بازرسی از این واحد صنفی مقدار ۳۹کیلوگرم قرص و دارو های لاغری غیر مجاز حاوی مواد روانگردان شیشه کشف شد.

سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک مالک یکی از مغازه های عطاری مربوط به محله‌ای در غرب تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و گروهی از ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و تلاش اطلاعاتی ماموران پلیس مشخص شد دو تن از مالکان مغازه های عطاری با سوء استفاده از شغل خود و در پوشش مغازه عطاری در زمینه فروش انواع قرص‌های لاغری غیرمجاز فعالیت می کنند.  

سرهنگ آذین تصریح کرد: با کامل شدن اطلاعات، تیم عملیاتی روز گذشته نسبت به ورود و اجرای عملیات دستگیری اقدام و موفق شدند ضمن رعایت اصل غافلگیری متهم را در حال فروش داروهای غیرمجاز در مغازه اش دستگیر کنند.

وی ادامه داد: با دستگیری متهم بلافاصله نسبت به بازرسی محل اقدام و مقدار ۳۹کیلوگرم انواع قرص و داروهای لاغری غیر مجاز کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه اقلام مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس انجام تحقیقات تکمیلی و اعتراف به بزه انتسابی به مرجع قضایی معرفی شدند.

متاسفانه با توجه به اینکه مصرف این دارو ها و تبلغ گسترده آن در فضای مجازی و همچنین آرایشگاه های زنانه به ازدیاد مصرف و اقبال آن دامن زده؛ به جوانان یادرآوری می کنیم که قرص های مذکور که تحت عنوان گلوریا، آلفا اسلیم، بک اسلیم، اسلیم فیت و بریکتون که توسط عوامل سودجو در جامعه در حال فروش و توزیع است به دلیل آغشته بودن به متامتفتامین یا همان شیشه به شدت اعتیاد آور است و اثرات جبران ناپذیری را در روح و روان و جسم فرد مصرف کننده می گذارد؛ بنابراین  به خانواده ها هشدار جدی می دهیم و از آنها درخواست می کنیم حتما درباره آثار و تبعات مخرب مصرف اینگونه قرص ها با فرزندان خود صحبت کنند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی است و هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان و مجرمان موادمخدر امن نیست، از شهروندان خواست در زمینه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و یا افراد سودجو که سلامت جامعه را با فروش داروهای غیرمجاز نشانه گرفتند، از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا ۰۲۱۶۳۹۸۴۶۱۸ اطلاعات خود را ارائه کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج