جاباما
۱۲۳۰۰۰۲
۱۳۵۴
۱۳۵۴
پ

ادعای باکو درباره فراخواندن سفیر ایران به تهران

​رسانه های اینترنتی جمهوری آذربایجان در ادامه دسیسه تبلیغاتی سفیر رژیم صهیونیستی در باکو مدعی فراخوانده شدن فوری عباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو به تهران شدند.

خبرآنلاین: رسانه های اینترنتی جمهوری آذربایجان در ادامه دسیسه تبلیغاتی سفیر رژیم صهیونیستی در باکو مدعی فراخوانده شدن فوری عباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو به تهران شدند.

سایت آخار و ینی مساوات که بطور هماهنگ با ریاست جمهوری آذربایجان فعالیت می کنند، مدعی شدند که به احتمال زیاد این "فراخوانده شدن سفیر ایران در باکو" با جنجال اخیر میان وی و سفیر رژیم صهیونیستی در باکو مرتبط است!

ادعای باکو درباره فراخواندن سفیر ایران به تهران

آخار نوشت: الخان شاهین اوغلو، مدیر مرکز تحقیقاتی اطلس جمهوری آذربایجان در تشریح دیدار امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران با عباس موسوی در تهران و ارایه دستورات لازم به وی درباره توسعه روابط ایران و جمهوری آذربایجان، گفت : « سفیر ایران در باکو به توییت سفیر اسراییل درباره کتاب "داستان های سحرانگیز تبریز" بطور غیردیپلماتیک واکنش نشان داده بود و به همین خاطر، توییت سفیر اسراییل درباره این کتاب، در کشورهای مختلف "ترند" شد.

گفتنی است در روزهای اخیر رسانه های اینترنتی باکو مدعی شده بودند که توییت سفیر اسراییل در باکو ، واکنشی درباره مسیر مرزی و هزار ساله میان ایران و ارمنستان بوده است و سفیر اسراییل در باکو با این توییت توصیه کرده است که مقامات ایرانی تاریخ و فرهنگ آذربایجان را مطالعه کنند!!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج