۱۲۳۰۲۴۴
۱۲۹۳
۱۲۹۳
پ

انفجار قیمتی در بازار خودروهای وارداتی

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودروهای وارداتی حاکی از جهش قیمت خودروهای هیوندای، کیا، رنو، تویوتا و میتسوبیشی در بازار است.

خبرآنلاین: بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودروهای وارداتی حاکی از جهش قیمت خودروهای هیوندای، کیا، رنو، تویوتا و میتسوبیشی در بازار است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت‌ خودروهای وارداتی از چهارشنبه گذشته تا امروز است به طوری که در بین خودروهای هیوندای قیمت هیوندای توسان (ix۳۵) ۲.۰ لیتر دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ از ۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت هیوندای سانتافه (ix۴۵) ۴ سیلندر دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ نیز از ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت هیوندای آزرا (گرنجور) ۴ سیلندر مدل ۲۰۱۸ نیز از ۳ میلیارد تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۲۰۱۹ این خودرو نیز در این مدت ۷۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای تویوتا نیز این جهش قیمتی رخ داده است به طوری که قیمت تویوتا C-HR تمام چرخ محرک مدل ۲۰۱۸ از ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت تویوتا C-HR هیبرید مدل ۲۰۱۸ نیز از ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای رنو نیز این جهش قیمتی مشهود است به طوری که رنو کپچر مدل ۲۰۱۷ از یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است.

این افزایش قیمت‌ها در بین خودروهای میتسوبیشی نیز مشهود است به طوری که قیمت میتسوبیشی لنسر ۱.۸ لیتر اتوماتیک از یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودروهای وارداتی در جدول زیر آمده است:

انفجار قیمتی در بازار خودروهای وارداتی

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج