۱۲۳۱۶۱۰
۱۰۸۸
۱۰۸۸
پ

درآمد نجومیِ ماهیانه عربستان از فروش نفت

صادرات نفت عربستان در ماه می ۲۰۲۲ به حدود ۱۱۶ میلیارد ریال سعودی (معادل ۳۰.۸۷ میلیارد دلار) رسید. بر اساس گزارش تجارت بین‌الملل عربستان که توسط اداره کل آمار این کشور منتشر شد، ارزش کل صادرات عربستان نیز در ماه می‌سال ۲۰۲۲ به ۱۴۴ میلیارد ریال سعودی رسید که در مقایسه با ۷۹ میلیارد ریال در ماه می ۲۰۲۱، ۶۵ میلیارد ریال (۸۳.۴ ٪) افزایش یافته است.

انتخاب: العین امارات نوشت: صادرات نفت عربستان در ماه می ۲۰۲۲ به حدود ۱۱۶ میلیارد ریال سعودی (معادل ۳۰.۸۷ میلیارد دلار) رسید.

درآمد نجومیِ ماهیانه عربستان از فروش نفت

در ادامه این مطلب آمده است: اداره کل آمار عربستان اعلام کرد، درآمد حاصل از صادرات نفت در ماه می 2021 حدود 57 میلیارد ریال بود که در در ماه می 2022 با افزایش 105.5 درصدی به 116 میلیارد ریال رسیده است.

بر اساس گزارش تجارت بین‌الملل عربستان که توسط اداره کل آمار این کشور منتشر شد، ارزش کل صادرات عربستان نیز در ماه می سال 2022 به 144 میلیارد ریال سعودی رسید که در مقایسه با 79 میلیارد ریال در ماه می 2021، 65 میلیارد ریال( 83.4٪) افزایش یافته است.

این گزارش حاکی از آن است که ارزش صادرات غیرنفتی (با احتساب صادرات مجدد) در ماه می 2022 بالغ بر 28 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با 22 میلیارد ریال در مدت مشابه سال گذشته، 6 میلیارد ریال معادل 26.7 درصد افزایش داشته است.

این بولتن حاکی از آن است که ارزش واردات کالاهای پادشاهی در ماه می 2022 بالغ بر 54 میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با 44 میلیارد ریال در ماه می 2021، 10 میلیارد ریال معادل 21.8 درصد افزایش داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج