۱۲۳۱۹۲۵
۱۱۵۳
۱۱۵۳
پ

عامل انتشار کلیپ زورگیری دستگیر شد

رئیس پلیس فضای تولیدی و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: فردی که در شهرستان نهاوند اقدام به انتشار فیلمی کوتاه(کلیپ) زورگیری و آزار و اذیت یک پسر جوان در مجازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

آرمان ملی: رئیس پلیس فضای تولیدی و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: فردی که در شهرستان نهاوند اقدام به انتشار فیلمی کوتاه(کلیپ) زورگیری و آزار و اذیت یک پسر جوان در مجازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد در گفت‌وگو با «ایرنا» افزود: کارشناسان پلیس فتا شهرستان نهاوند با رصد و پایش فضای‌مجازی، عامل تهیه و انتشار این کلیپ زورگیری در شبکه اجتماعی اینستاگرام را شناسایی کردند. وی اظهارداشت: نامبرده که جوانی 21 ساله است با اقدام موثر و تلاش ویژه کارشناسان پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و همکاری پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان نهاوند، دستگیر شد. رئیس پلیس فضای تولیدی و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان ادامه داد: متهم در این کلیپ تصاویری از حبس یک پسر جوان در لانه سگ و صندوق عقب‌خودرو و اخاذی از وی را تهیه و در فضای‌مجازی منتشر کرده است. سرهنگ سرخوش‌نهاد تصریح کرد: متهم پس از دستگیری ضمن اعتراف به بزه‌ارتکابی، انگیزه خود را کینه‌جویی و ایجاد رعب و وحشت در بین کاربران فضای‌مجازی اعلام کرد. وی با اشاره به اینکه فرد متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شده است، اظهارداشت: هرگونه اقدام و فعالیت در فضای‌مجازی که منجر به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم می‌شود، جرم محسوب شده و براساس قانون با متخلفان برخوردی قاطع می‌شود. رئیس پلیس فتا استان همدان به والدین توصیه کرد: والدین بر نحوه فعالیت فرزندان خود در فضای‌مجازی و شبکه‌های اجتماعی نظارت کرده و از بروز این قبیل اقدامات که دارای تبعات و عواقب قضائی و قانونی است، پیشگیری کنند. سرهنگ سرخوش‌نهاد با اعلام آمادگی پلیس فتا برای ارائه مشاوره حضوری به افراد، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک در فضای‌مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir برای رسیدگی و اقدام لازم، گزارش کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج