جاباما
۱۲۳۲۱۹۸
۱۹۵۶
۱۹۵۶
پ

قیمت این خودرو ریخت

روند قیمت‌ها در بازار خودرو جهشی شد؛ تا جایی که در برخی از خودروها شاهد افزایش ۲ تا ۶ میلیون تومانی برخی از خودروها در بازار بودیم. اگرچه در برخی خودروها نیز افت ۲ تا ۴ میلیون تومانی را شاهد بودیم.

خبرآنلاین: روند قیمت‌ها در بازار خودرو جهشی شد؛ تا جایی که در برخی از خودروها شاهد افزایش ۲ تا ۶ میلیون تومانی برخی از خودروها در بازار بودیم. اگرچه در برخی خودروها نیز افت ۲ تا ۴ میلیون تومانی را شاهد بودیم.

فعالان بازار خودرو اعتقاد دارند که در حال حاضر این بازار در رکود شدید قرار دارد و تقریبا خرید و فروش در حد صفر است.

کارشناسان عنوان می‌کنند که قرعه‌کشی خودرو در هفته گذشته که زمینه ورود ۶ میلیون خودرو به بازار را فراهم کرد، یکی از عواملی است که باعث شد تا بازار خودرو در رکود بیش از پیش فرو رود.

در عین حال، کارشناسان، از چراغ سبز آمریکا به بسته برجامی پیشنهادی اروپا نیز سخن می‌گویند که روی بازار خودرو بی‌اثر نبوده است. این اتفاق با وجود این‌که آن‌چنان تاثیری روی بازار ارز نداشت، اما با این وجود، قیمت برخی خودروها را تعدیل کرد.

بنا به این گزارش، بررسی وضعیت بازار خودرو حاکی از آن است که پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۳ میایون تومانی، از ۶۲۵ میلیون تومان به ۶۲۸ میلیون تومان افزایش یافته است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده و در حال حاضر ۵۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز با افزایش ۲ میلیون تومانی، ۴۰۹ میلیون تومان قیمت پیدا کرده و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز با افزایش ۳ میلیون تومانی، با قیمت ۳۹۷ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در عین حال، قیمت راناپلاس مدل ۱۴۰۰ در حدود ۶ میلیون گران شد و در حال حاضر در بازار به قیمت ۲۹۰ میلیون تومان دیده می‌شود.

این در شرایطی است که سمند LX EF۷ مدل ۱۳۹۹ افت ۳ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و با قیمت ۳۱۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رود.

تیبا نیز با افت ۲ میلیون تومانی، هم‌اکنون ۲۰۷ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین قیمت کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۲ میلیون تومانی، به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت این خودرو ریخت

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج