۱۲۳۴۰۲۷
۸ نظر
۲۴۸۹۱
۸ نظر
۲۴۸۹۱
پ

این رنگ موها سن شما را پایین‌تر نشان می‌دهند

سال‌ها جوان‌تر به نظر رسیدن آن هم با روشی بدون درد و هزینه زیاد امکان دارد، آن هم با تغییر رنگ موها. شما می‌توانید با انتخاب رنگ موی درست؛ صورت خود را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان دهید.

چی بپوشم:  سال‌ها جوان‌تر به نظر رسیدن آن هم با روشی بدون درد و هزینه زیاد امکان دارد، آن هم با تغییر رنگ موها. شما می‌توانید با انتخاب رنگ موی درست؛ صورت خود را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان دهید.

البته باید در نظر بگیرید این موضوع خیلی تابع مد روز نمی‌تواند باشد، چون ما صورت‌هایی با فرم‌های متفاوت داریم و یک رنگ می‌تواند یکی را زیبا و جوان‌تر و دیگری را سرد و سن و سال دار‌تر نشان دهد.

این رنگ موها سن شما را پایین‌تر نشان می‌دهند

این مطلب درباره رنگ موهایی است که می‌توانند ما را با توجه به شاخصه‌های پوست و چهره‌مان بهتر- یا به قولی جوانتر- کنند.

رنگ را کنار بگذارید و هایلایت را بردارید

استایلیست‌های مشهور و البته استایلیست‌های آدم‌های مشهور، در این سال‌ها به طور کلی پیشنهاد می‌دهند که با رنگ ساده خداحافظی کنیم و به سمت هایلایت برویم. آن‌ها می‌گویند اصلا مهم نیست که رنگ موهای شما مشکی باشید یا بلوند، قهوه ای، قرمز یا خاکستری، اما اگر بُعد نداشته باشند، صورت شما سن و سال دارتر به نظر می‌رسد.

این رنگ موها سن شما را پایین‌تر نشان می‌دهند

آن‌ها بیشتر هایلایت‌های گرم را برای موها پیشنهاد می‌کنند که با القای همان گرما، درخشش جوانی را در چهره ما ایجاد می‌کند. هایلایت‌هایی مانند کاراملی، عسلی، طلایی، مسی و توت فرنگی.این هایلایت‌های روشن اگر در نزدیکی قاب صورت‌هایمان باشند، روی پوستی که داریم سایه می‌اندازند و چهره ما را بازتر و روشن‌تر نشان می‌دهند.

کاراملی تضمین شده برای سبزه‌ها

برای سبزه‌ها، هایلایت‌های کاراملی ساده‌ترین راه برای افزودن گرما و نرمی به ویژگی‌های صورت است. با این کار نه یک به‌روزرسانی افراطی و توی چشم زن انجام داده‌اید و نه سادگی که به سمت بی‌رنگ و حالی می‌رود را انتخاب کرده اید. خلاصه‌اش اینکه هایلایت کاراملی هر سبزه‌ای را در هر فصل تازه و سرزنده نشان می‌دهد.

این رنگ موها سن شما را پایین‌تر نشان می‌دهند

بروند مناسب هر سن و سالی

وقتی موهای با پایه تیره‌تر را هایلایت‌های بلوند گرم، می‌زنید شما موهایتان را «بروند» کرده اید، که کاملاً مرز بین بلوند و تیره است.
شما درخشش و جوانی بلوند طلایی را بدون اینکه خیلی از پایه طبیعی موی خود خارج شوید به موهای‌تان اضافه کرده‌اید و این هایلایت‌های به قاب چهره شما سایه تازه‌ای می‌دهد.

این رنگ موها سن شما را پایین‌تر نشان می‌دهند

توت فرنگی برای نیکول کیدمن‌ها

این بلوند روشن با رنگ‌های فوق‌العاده‌ای از ته مایه‌های توت‌فرنگی، گزینه‌ای جواب پس داده برای کسانی است که مو بور و موی قرمز دارند. نمونه واضح‌اش هم نیکول کیدمن است.

این رنگ موها سن شما را پایین‌تر نشان می‌دهند

هایلات توت فرنگی برای آن‌هایی که پوست های‌شان هم در رنگ‌های سرد و یخ گروه‌بندی می‌شود و رنگ‌های پایه طبیعی موهایشان طیف نارنجی-قرمز دارد که دیگر رد خود ندارد.اگر از این دسته افراد هستید، می‌توانید با مشاوره گرفتن از آرایشگرتان، یک براق کننده هم انتخاب کنید که هر شش هفته یا بیشتر با زدن به موهایتان رنگ هایلات توت فرنگی را زنده و تازه نگه دارید.

شکلات طلایی بلیت یک طرفه زیبایی

ما تقریباً مطمئن هستیم که پوشاندن هر پایه قهوه‌ای شکلاتی با بالیاژ طلایی؛ بلیتی یک طرفه برای رفتن به سوی جوانی ابدی است.
این هایلایت روی موهای شما سایه‌ای ایجاد می‌کند و مانند موی بلوند نور خورشید انعکاس و شما را درخشان‌تر نشان می‌دهد. در میان سلبریتی ها بیانسه هم به این مدل رنگ مو و هایلایت علاقه زیادی دارد.

این رنگ موها سن شما را پایین‌تر نشان می‌دهند

اگر این هایلایت را در اطراف کادربندی صورت با قطعات طلایی روشن‌تر تکمیل کنید، تمرکز تصویری خودتان را از هر ناحیه تخت به خصوص گونه ها، دور می‌کند.

شامپاین بلوند با پایه‌های زرد

شاید فکر کنید این هایلایت، همان بلوند پلاتینی است اما نه، پایه این بلوند گرم‌تر است ضمن اینکه پایه زرد دارد. این بلوند به طور کلی برای کسانی که چهره روشن‌تری دارند مناسب است و نه سبزه ها.

این رنگ موها سن شما را پایین‌تر نشان می‌دهند

اگر شما با وجود رنگ تیره پوستتان به این نوع هایلایت علاقه دارید، می‌توانید امتحان کنید اما خودتان را برای این جمله آماده کنید که «چه بی‌رنگ شدی!»، «خوبی؟ انگار بی‌حالی» و… تنها راهکارش هم آرایش کردن است.

سیاهِ ترد برای سیاه دوست‌ها

هایلایت سیاه ترد یا به زبان عامیانه خودمان که این سال‌ها حسابی مد شد، برای کسانی که به سمت رنگ‌های سیاه جذب می‌شوند؛ یا به رنگ‌های با پایه سیاه و سفید علاقه دارند؛ بسیار انتخاب درستی است.

این رنگ موها سن شما را پایین‌تر نشان می‌دهند

این مدل هایلایت به شما نرمی و ظرافت نمی‌دهد و حتی شما را به سمت کمی خشن بودن هم می‌برد که خیلی‌ها طرفدارش هستند. به نظر می‌رسد. برای رسیدن به این پایه هایلایت باید موهای کاملا سالمی داشته باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آخری فقط زیبا بود ، در کل رنگ موی روشن سن رو بالا می‌بره، اگه مو سفید نباشه مو بدون رنگ زیباتره

      پاسخ ها

      • ناشناس

        موی سفید هیچ شرمی نداره شرم آور همین تلاش برای جوان نشان دادن ابدی زنهاست انگار بالا رفتن سن در زنها جرمه.بعد ...هایی هم می آیند و از کلمه پیرزن به عنوان فحش استفاده می کنند

    • سارا

      موی بدون رنگ از همه چی بهتره

    • بدون نام

      کاملاً درست فرمودید.

    • ناشناس

      زیبا بود؟؟؟!!!!
      شاه بود
      پادشاه

    • ناشناس

      کلا"موداشتن زیباس چه بارنگ وچه بدون رنگ فقط کچل نباشیم ان شاءالله .صلوات.

    • ناشناس

      الان دیگه همه مشکلات مردم حل شد.

    • ناشناس

      بیاااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج