۱۲۳۵۲۲۶
۲۵۰۶۹
۲۵۰۶۹
پ

انتقام سخت کودک ۲ساله از مار نیم متری

یک کودک ۲ ساله در حال بازی در باغچه پشتی خانه خانوادگی خود در بینگول ترکیه بود که یک مار نیش خود را در او فرو برد

روزیاتو: یک کودک ۲ ساله در حال بازی در باغچه پشتی خانه خانوادگی خود در بینگول ترکیه بود که یک مار نیش خود را در او فرو برد. کودک شروع به جیغ زدن کرد. همسایه‌ها برای کمک به نوزاد دویدند و با وحشت او را با مار ۵۰ سانتی در دهانش یافتند. این کودک انتقام‌جو موفق شد مهمان ناخواسته باغ را پس از گاز گرفتن با دندان‌هایش بکشد.

انتقام سخت کودک ۲ساله از مار نیم متری

ظاهرا او در حال بازی با مار بوده است که مار به او حمله می کند. همسایه ها فورا او را به بیمارستان کودکان بینگول رساندند، که در آنجا به مدت ۲۴ ساعت تحت نظر قرار داشت. گزارش ها حاکی از آن است که حال او خوب است و در حال بهبودی است. پدرش مهمت ارجان که هنگام حمله مار سر کار بود گفت: «واقعاً خداوند او را حفظ کرده است. همسایه‌هایمان به من گفته‌اند که مار در دست فرزندم بوده، با آن بازی می‌کرده و سپس او را نیش زده است. او هم در واکنش مار را گاز گرفته است.»

انتقام سخت کودک ۲ساله از مار نیم متری

یک دختر هشت ساله هم پس از گزش یک مار سمی در حین پیک نیک با خانواده اش مجبور شد به سرعت به بیمارستان منتقل شود. دختر کوچکی که نامش فاش نشده است، از روی کنجکاوی دستش را به سمت مار می برد، اما مار او را گاز می گیرد و انگشتش به سرعت متورم می شود. امدادگران این دختر بچه را به بیمارستان کودکان بیرمنگام منتقل کردند و در آنجا سرم ضد سم به او تزریق شد.

انتقام سخت کودک ۲ساله از مار نیم متری

احساس ترس یکی از مکانیزم های حیاتی دفاعی بدن است و برای حفظ تعادل داخلی بدن ماست. ترسیدن اولین واکنش بدن در برابر خطرات بالقوه است. این حس پیش از هر گونه اقدام تهدید آمیزی فعال می شود. اما ترس در هنگام تولد با نوزاد به دنیا نمی آید. در ماه های اولیه پس از تولد، نوزادان به هیچ عنوان حس ترس ندارند. انسان ها به مرور یاد می گیرند از عواملی که تهدیدشان می کند و یا برایشان خطرناک است، بترسند. در نتیجه در نمونه هایی از این دست که انتظار داریم واکنش طبیعی مبنی بر ترس صورت پذیرد در کودکان شاهد واکنشی غیر از آن هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج