جاباما
۱۲۳۵۳۴۲
۲۴۹
۲۴۹
پ

۵ راهکار شگفت‌انگیز برای رفع لکه رُژ لب روی لیوان

آرایش لب زیبا می تواند هر آرایشی را خیره کننده و جذاب جلوه دهد. اما آرایش لب بی درد سر نیست. گاهی لکه رز لب روی لیوان یا روی صورت هنگام بوسیدن دوستانتان باقی می ماند.

نی نی‌بان: آرایش لب زیبا می تواند هر آرایشی را خیره کننده و جذاب جلوه دهد. اما آرایش لب بی درد سر نیست. گاهی لکه رز لب روی لیوان یا روی صورت هنگام بوسیدن دوستانتان باقی می ماند.

اما با این راهنما در مورد نحوه جلوگیری از لکه رژ لب، نگرانی شما به پایان خواهد رسید. مهم نیست که چقدر مراقب باشید، یک تماس کوچک لب براق از رژ شما رنگ را به لیوان چای تان منتقل می کند. و نکته جالب این است که بسیاری از رژ لب ها روی لیوان انتقال می کند. اما شما نیازی به صرف هزینه اضافی برای جلوگیری از آن ندارید. ما در این مطلب ترفند های جلوگیری از لکه رژ لب را به شما آموزش می دهیم.

۵ راهکار شگفت‌انگیز برای رفع لکه رُژ لب روی لیوان

۵ روشی که در این مطلب برای جلوگیری از انتقال لک رژ لب ذکر شده است، قطعا باعث حیرت شما می شود. بنابراین، حالا خواهید دانست که چگونه آرایش لب خود را تغییر دهید تا دیگر اثری از لک رژ باقی نماند. حتما مشتاق هستید تا این ترفند ها را یاد بگیرید! بنابراین به ۵ نکته شگفت انگیز برای جلوگیری از لکه رژ لب روی لیوان دقت کنید:

استفاده از خط لب  

یکی از راه‌ های عالی برای برجسته کردن لب ‌هایتان، استفاده از خط لب قبل از استفاده از رژ لب است. و این کار از انتقال رژ لب شما نیز جلوگیری می کند. خط لب معمولا کمی خشک است و خاصیت کرمی رژ لب شما را حفظ کرده و از انتقال آن جلوگیری می کند. خط لب شکل لب ‌های شما را برجسته می ‌کند، به ایجاد عمق روی آن کمک می ‌کند. همچنین رژ لبی که استفاده کرده اید را سر جایش نگه می دارد تا آرایش شما دوام بیشتری داشته باشد و هیچ لکه ای نیز روی لیوان باقی نگذارد.

۵ راهکار شگفت‌انگیز برای رفع لکه رُژ لب روی لیوان

امتحان پرایمر لب

اگر می‌ خواهید رژ لب شما بدون عیب و نقص روی لب بشیند، ابتدا باید پرایمر بزنید. پرایمر لب با ایجاد یک پایه یکنواخت و بی عیب به آماده سازی لب های شما کمک می کند. ترکیبات موجود در فرمول پرایمر لب نه تنها سبب ماندگاری رژ لب شما می شود بلکه از اثر لکه روی لیوان یا هر چیز دیگری جلوگیری می کند.

 لکه برداری کردن

همانطور که برای کمک به جلوگیری از خراب شدن آرایش و تنظیم مجدد آن به کاغذهای جذب روغن و چربی نیاز دارید،. رژ لب نیز از با این روش بهتر عمل می کند. این یک ترفند ساده و در عین حال موثر است. به زدن یک لایه نازک از رژ لب روی لب هایتان شروع کنید و سپس یک دستمال کاغذی تمیز بردارید و روی لب هایتان فشار دهید. سپس، آن روی آن یک لایه دیگر رژ بزنید. تنها چیزی که در این ترفند باید به خاطر داشته باشید این است که از فشار شدید لب هایتان خودداری کنید. زیرا نباید رژ لب شما به طور کامل پاک شود.

استفاده از پودر

این ترفند یکی دیگر از راه های ساده و در عین حال موثر برای ماندگاری رژ لب شماست. پس از استفاده از رژ لب، پودر فیکس یا بی رنگ را با یک برس بزرگ روی لب هایتان بمالید تا رژ لب تان یکدست شود. سپس دوباره یک لایه دیگر از رژ لب بزنید تا آرایش تان کامل شود. در این ترفند فوق العاده می توانید از رژگونه مشابه با رنگ رژ خود نیز استفاده کنید. پودر به کاهش رطوبت اضافی رژ لب کمک می کند، زیرا تنها دلیل بر انتقال لکه همان رطوبت در رژ است.

با این راهنما در مورد نحوه جلوگیری از لک رژ لب، نگرانی شما به پایان خواهد رسید. نه تنها شکایتی نخواهید داشت بلکه از داشتن آرایش لبی چشم نواز لذت خواهید برد. اگر می خواهید لب های براقی داشته باشید. از رژ های براق کننده استفاده کنید. هر رنگ رژی که دوست دارید استفاده کنید. نکات و ترفند های ذکر شده به شما در جلوگیری از انتقال لکه رژ کمک خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج