۱۲۳۵۸۹۲
۲۵۶۱
۲۵۶۱
پ

درخواست از مردم برای شناسایی دو تبهکار خطرناک

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۲ کلاهبردار سابقه دار به اتهام تاسیس شرکت کاغذی و کلاهبرداری از ۱۰۰ نفر از شهروندان خبر داد و گفت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می توانند با شماره تماس ۲۱۸۲۲۸۲۱-۰۲۵ پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۲ کلاهبردار سابقه دار به اتهام تاسیس شرکت کاغذی و کلاهبرداری از ۱۰۰ نفر از شهروندان خبر داد و گفت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می توانند با شماره تماس ۲۱۸۲۲۸۲۱-۰۲۵ پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

درخواست از مردم برای شناسایی دو تبهکار خطرناک

 سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: در پی شکایت ۱۰۰ نفر از شهروندان مبنی بر اینکه در شرکتی به نام "حجیم گستر بهاره" که در کار بسته بندی مواد غذایی و عرقیجات است در مجموع به میزان ۱۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری و مقرر شده ماهیانه بین ۱۰ تا ۱۷ درصد سود مشارکت دریافت کنند اما ۲ نفر مسئول این شرکت با مانورهای متقلبانه پس از دریافت وجوه، شرکت را تخلیه و متواری شده اند، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان هر کدام دارای ۵ و ۴ فقره سابقه کیفری هستند، افزود: در ادامه مخفیگاه یکی از متهمان متواری که اهل آذربایجان غربی بود در شیراز و همدستش در تهران شناسایی و کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه افراد مذکور در شیراز با نام شرکت "ارغوان تبریز" و در تهران با نام "سالم پویان سلوی" نیز شرکت های کاغذی تاسیس و از مردم کلاهبرداری می کردند، تصریح کرد: متهمان در مواجهه با شواهد موجود به جرم خود اعتراف و برابر دستور قضائی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش این افراد، مالباختگان می توانند در صورت شناسایی چهره متهمان با شماره تلفن ۲۱۸۲۲۸۲۱-۰۲۵ اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج