۱۲۳۶۲۹۸
۱۵۲۴
۱۵۲۴
پ

خبر جدید اولیانوف از مذاکرات احیای برجام

نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: امیدواریم تا اول سپتامبر (۱۰ شهریور) برجام را احیا کنیم.

مهر: نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: امیدواریم تا اول سپتامبر (۱۰ شهریور) برجام را احیا کنیم.

«میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز جمعه در سخنانی اعلام کرد: موارد زیادی برای احیای توافق هسته‌ ای (مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی) حاصل شده است.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین در این باره ادامه داد: البته هنوز مسائل پیچیده ای هم برای احیای برجام وجود دارد. امیدواریم تا اول سپتامبر (۱۰ شهریور ماه) توافق هسته ای را احیا کنیم.

«میخائیل اولیانوف» در این خصوص اضافه کرد: ۳ متن برای احیای توافق هسته ای وجود دارد و اتحادیه اروپا در تلاش است بین دیدگاه ها پل ارتباطی ایجاد کرده و آن را به هم نزدیک کند. ما این تصور را داریم که واشنگتن می خواهد سایر مسائل باقیمانده غیرمرتبط با توافق هسته ای را حل و فصل کند. دولت ایالات متحده در دنیایی کاملاً متفاوت زندگی می کند.

وی در این ارتباط افزود: احدی نتوانسته ثابت کند ایران موشک‌ هایی با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ ای دارد. درباره اورانیوم و غنی سازی ایران از آژانس بین المللی انرژی اتمی استعلام هایی وجود دارد؛ اما موضوع فوری به شمار نمی رود.

این مقام روسیه چهارشنبه نیز در پیامی توئیتری نوشته بود: قبلاً دلایلی برای خوش‌ بینی وجود داشت؛ اما در موقعیت‌ های قبلی، انتظارات برآورده نشد. این بار بیشتر از همیشه شانس داریم از خط پایان در مذاکرات وین عبور کنیم. نتیجه نهایی به نحوه واکنش آمریکا به پیشنهادات معقول ایران بستگی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج