۱۲۳۷۱۹۰
۱ نظر
۶۱۲۸
۱ نظر
۶۱۲۸
پ

با داشتن این گوشی خیالتان از هر جهت راحت است

گوشی دوجی S۸۹ با بالاترین درجه حفاظتی جهان و باتری ۱۲ هزار میلی آمپر ساعتی معرفی شد

گجت نیوز: گوشی جان سخت دوجی S۸۹ با بالاترین درجه حفاظتی جهان و باتری ۱۲ هزار میلی‌آمپرساعتی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و ویژگی های دوجی اس ۸۹ آشنا می‌شوید.

گوشی دوجی اس ۸۹ رسما معرفی شد. انتظار می‌رود سری Doogee S۸۹ که قبلا در مورد آن اخباری منتشر شده بود، امروز ۲۲ آگوست ۲۰۲۲ یا ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در فروشگاه‌های اینترنتی علی اکسپرس و Doogemall عرضه شود. سری S۸۹ جدیدترین گوشی مقاوم شرکت چینی دوجی محسوب می‌شود که از باتری عظیم ۱۲ هزار میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. این شرکت همچنین ادعا کرده که این گوشی اولین و تنها گوشی مقاومی است که با یک شارژر ۶۵ واتی عرضه می‌شود.

با داشتن این گوشی خیالتان از هر جهت راحت است

همانطور که احتمالا موافق هستید، یک گوشی مقاوم با باتری عظیم و پرظرفیت، برای دوست‌داران حیات وحش رویایی است. دوجی اس 89 در واقع بسته به نوع مصرف کاربران، سه تا پنج روز شارژدهی را در اختیار قرار می‌دهد که باعث می‌شود برای مسافت‌های طولانی و کمپ زدن‌های چند روزه عالی باشد. علاوه بر این، S89 یک انتخاب عالی برای کاربرانی محسوب می‌شود که استفاده سنگین و زیادی از گوشی هوشمند خود دارند. به عنوان مثال، شما می‌توانید تا 16 ساعت بازی را با یک بار شارژ یا 18 ساعت پخش ویدیو و غیره را با هر بار شارژ کردن گوشی تجربه کنید.

داشتن چنین باتری پرظرفیت و بزرگی، نیازمند فناوری شارژ سریع است تا بتوانید آن را به سرعت دوباره شارژ کنید؛ چرا که نبود فناوری شارژ سریع باعث می‌شود شارژ کردن این باتری بزرگ زمان زیادی طول بکشد. به همین دلیل، دوجی S89 پرو به عنوان اولین گوشی مقاوم محسوب می‌شود که از فناوری شارژ سریع 65 واتی بهره می‌برد و رکوردی را در این زمینه به نام خود ثبت کرده است. این فناوری باعث می‌شود تنها در دو ساعت بتوانید صفر تا صد در صد باتری 12 هزار میلی‌آمپرساعتی گوشی را شارژ کنید.

با داشتن این گوشی خیالتان از هر جهت راحت است

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این گوشی را منحصربه‌فرد کرده، افکت‌های نوری RGB آن است که دوجی آن را Breathing Light نام‌گذاری کرده است. این نور پس زمینه کمی به گوشی Nothing Phone 1 شباهت دارد، اما گزینه‌های سفارشی‌سازی، دستورالعمل‌ها و رنگ‌های بیشتر را در اختیارتان قرار می‌دهد. کاربر می‌تواند رنگ‌های روشن، الگوها و سرعت آنها را مطابق میل خود تغییر دهد. جلوه‌های نوری دوجی اس ۸۹ درست مانند ناتینگ فون ۱، با عملکردهای گوشی مثل تماس‌های دریافتی و نوتیفیکیشن‌ها یا حتی اکولایزر موسیقی همگام می‌شود.

سایر مشخصات دوجی S۸۹

علاوه بر ویژگی‌های خاص، دوجی S89 به دوربین سه گانه پشتی، تراشه مدیاتک هلیو پی 90، هشت گیگابایت حافظه رم، تا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، ان اف سی، سیستم عامل اندروید 12، استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، دکمه‌های قابل شخصی‌سازی، فناوری شارژ معکوس و گواهی‌های IP69K و MIL-STD-810H برای مقاومت مجهز شده است.

با داشتن این گوشی خیالتان از هر جهت راحت است

دوجی اس 89 از امروز به همراه تخفیف ویژه برای مدت محدود، در فروشگاه‌های اینترنتی AliExpress و Doogeemall عرضه خواهد شد. این گوشی از امروز تا 26 آگوست با 50 درصد تخفیف به فروش می‌رسد. گوشی اس 89 پرو با قیمت پایه 460 دلار عرضه می‌شود، اما به مدت محدود قیمت آن با تخفیف به 230 دلار کاهش پیدا کرده است. نسخه معمولی هم با قیمت اصلی 340 دلار و قیمت تخفیف‌دار 200 دلار (تا 26 آگوست) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. اگر جزو 200 نفر اولی باشید که این گوشی‌ها را سفارش می‌دهید، می‌توانید یک کوپن 10 دلاری برای تخفیف بیشتر را در خرید خود دریافت کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی ن

      من این برند گوشی دارم ،هر سال گوشی عوض میکردم بخاطر ضربه شرایط بد کاری الان سه سال که عالی جوابم داده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج