۱۲۳۷۳۷۴
۳۱۷۸۶
۳۱۷۸۶
پ

محتوای حمایت‌شده

ویژگی‌های ایمپلنت دندان خوب و باکیفیت

ایمپلنت با کیفیت دارای ویژگی هایی است که در صورت توجه نکردن به آن ها می توانید به سلامت دهان و دندان خود آسیب بزنید.برای آشنایی با این ویژگی ها ادامه مطلب را از دست ندهید.

از آن جایی که امروزه انجام خدمات ایمپلنت بر روی دندان ها مشتریان زیادی پیدا کرده است، در این فرصت می خواهیم به معرفی مراکز دندانپزشکی خوب برای انجام یک ایمپلنت با کیفیت بپردازیم.

ایمپلنت دندان چیست؟

بسیاری از افراد جامعه در طول زندگی ممکن است دندان‌های خود را از دست بدهند. از بین رفتن دندان‌های طبیعی می‌تواند مشکلات زیادی برای افراد به وجود بیاورد به همین دلیل باید به فکر دندان جایگزین بود. یکی از روش‌های دندان جایگزین، ایمپلنت دندان است. ایمپلنت دندان نوعی دندان مصنوعی دائمی است که با نصب آن می‌توانید جای خالی دندان خود را با روشی مطمئن پر کنید.

منظور از ایمپلنت خوب چیست؟

همانطور که میدانید، هدف از این محتوا، معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های ایمپلنت خوب و با کیفیت است. یک ایمپلنت خوب باید دارای استانداردهای زیادی باشد و از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی داشته باشد. در ادامه با برخی از ویژگی‌های ایمپلنت خوب آشنا می‌شویم.

ویژگی های ایمپلنت خوب و با کیفیت

برای آشنایی بیشتر  با ایمپلنت خوب و با کیفیت بهتر است برخی از ویژگی‌های این نوع ایمپلنت را بررسی کنیم:

داشتن استحکام کافی

همانطور که میدانید دندان‌ها یکی از مستحکم‌ترین اعضای بدن به شمار می‌روند. از آنجایی که ایمپلنت دندان یک جایگزین دائمی برای دندان طبیعی است، باید دارای استحکام بالایی باشد و در برابر فشارهای زیادی مقاومت داشته باشد.

داشتن جلوه طبیعی در دهان

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ایمپلنت خوب و با کیفیت که مورد بررسی قرار می‌گیرد، داشتن جلوه طبیعی در دهان است. طبیعی جلوه کردن ایمپلنت دندان از جمله معیارهای یک ایمپلنت خوب و با کفیت است که ظاهر متقاضی را حفظ کرده و ظاهر غیر طبیعی به لبخند او نمی‌دهد.

نداشتن لقی و لرزش

یکی از مشکلات رایجی که بسیار از ایمپلنت‌ها مشاهده می‌شود، لرزش و لق شدگی بعد از نصب است. ایمپلنت خوب و با کیفیت باید روی فک دندان ثابت باشد تا لثه‌ها دچار فرسایش نکند.

عدم ایجاد تحلیل در لثه

در بسیاری از موارد مشاهده می‌شود که بیماران بعد از انجام ایمپلنت، به دلیل فشار بیش از حد به استخوان فک و لثه، لثه‌ها آیب دیده و به مرور زمان تحلیل می‌روند. یک ایمپلنت خوب و با کیفیت از نه تنها باعث ایجاد تحلیل لثه نمی‌شود، بلکه از تحلیل رفتن آن جلوگیری می‌کند.

سازگار با فضای دهان

جنسی که برای ایمپلنت انتخاب می‌کنید باید بیشترین میزان سازگاری را با دهان شما داشته باشد و میزان ایجاد حساسیت را کاهش دهد.

عدم ایجاد درد در هنگام غذاخوردن با ایمپلنت

بسیاری از افراد بعد از انجام جراحی ایمپلنت در غذا خوردن دچار مشکل می‌شوند. این مشکل در دراز مدت ممکن است باعث ایجاد مشکلات گوارشی شود برای همین یک ایمپلنت خوب باید جویدن غذا را برای شما آسان‌تر کند.

داشتن دوام و طول عمر زیاد

باید بدانید ایمپلنت دندان یک جایگزین دائمی برای دندان‌های طبیعی به شمار می‌رود به همین دلیل باید دارای دوام و طول عمر زیادی باشد. در غیر این صورت بیمار می‌تواند از روش‌های کم هزینه‌تر استفاده کند اما اگر هدف از انجام ایمپلنت دائمی بودن آن است، یک ایمپلنت خوب باید دارای  دوام و طول عمر زیاد باشد.

مقاومت بالا در برابر رنگ پذیری

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که برای انجام ایمپلنت اقدام می‌کنند، تفییر رنگ آن است. تغییر رنگ ایمپلنت می‌تواند ظاهر طبیعی بیمار را از بین ببرد به همین دلیل یک ایمپلنت خوب و با کیفیت باید در برابر تغییر رنگ مقاوم باشد.

داشتن ضخامت استاندارد

بسیاری از افرادی که ایمپلنت دندان انجام می‌دهند از ضخامت دندان‌های مصنوعی شکایت دارند. این ضخامت باید به اندازه باشد که بیمار را آزار ندهد.

راحت بودن فرآیند کاشت ایمپلنت

معمولا فرایند کاشت ایمپلنت مهم‌ترین بخش در ایمپلنت دندان است. بسیاری از بیماران در این شرایط درد و مشکلات زیادی را تحمل می‌کنند. یک ایمپلنت خوب باید دارای یک فرایند راحت در کاشت ایمپلنت باشد تا بیمار مشکلات زیادی را تجربه نکند.

ساخته شده توسط کشورهای پیشرفته در زمینه ایمپلنت 

استفاده از برندهای معتبر جهانی می‌تواند تجربه ایمپلنت را برای شما بسیار هموار کند. با استفاده از برندهای معتبر جهانی فرایند ایمپلنت بهتر و با کفیت‌تر انجام می‌شود.

عدم خونریزی در لثه ها

خونریزی در لثه‌ها ممکن است احتمال بروز عفونت را در افراد بالاتر ببرد برای همین در ایمپلنت خوب و با کیفیت باید عدم خونریزی در لثه ها رعایت شود.

عدم ایجاد تغییر در لحن صحبت

از تجربه بسیاری از بیماران می‌توان نتیجه گرفت که بسیاری از افراد بعد از انجام ایمپلنت دچار تغییر لحن در صحبت کردن شده‌اند. باید بدانید در صورت استفاده از یک ایمپلنت خوب و با کیفیت، این مشکل به طور کلی از بین می‌رود.

لامینادورای سالم

لامینورا در واقع نوعی استخوان نازک و متراکم است برای ایجاد پایه ایمپلنت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بخش از ایمپلنت باید کاملا سالم باشد و کمترین میزان آسیب را در افراد ایجاد کند.

عدم ترشح اگزودا

عدم ترشح اگزودا یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که ایمپلنت خوب و با کیفیت باید داشته باشد. این مایه خراج سلولی معمولا بر اثر التهاب به و.جود می‌آید و ممکن است برای بدن مضر باشد.

عدم وجود درگیری فورکا

معمولا دندان‌های چند ریشه‌ای با احساس جا به جایی ریشه‌های خود دچار درگیری فورکا می‌شود. یک ایمپلنت خوب باید به گونه‌ای نصب شود که این درگیری در ریشه‌ها ایجاد نشود.

نداشتن رادیولوسنسی

در صورت التهاب بعد از انجام ایمپلنت بیمار دچار درد در ناحیه پرتوگاه دندان شده و دچار رادیولوسنسی می‌شود.ایمپلنت خوب باید از بروز این مشکل جلوگیری کند.

ویژگی‌های ایمپلنت دندان خوب و باکیفیت

 نکات مهم قبل از کاشت ایمپلنت خوب و با کیفیت

برخی از  نکات مهم قبل از کاشت ایمپلنت خوب و با کیفیت عبارت از موارد زیر هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • انتخاب مرکز ایمپلنت معتبر

برای تجربه داشتن یک ایمپلنت خوب و با کیفیت باید به مراکز معتبر مراجعه کنید تا ایمپلنت خوبی با بهترین کیفیت به شما ارائه شود.

  • انتخاب بهترین برند ایمپلنت 

بررسی ایمپلنت‌ها از نظر برند معتبر یکی از  نکات مهم قبل از کاشت ایمپلنت خوب و با کیفیت است. بهتر است قبل از انجام ایمپلنت درباره برند ایمپلنت‌های مختلف تحقیق کنید.

  • بررسی میزان رضایت مراجعین مرکز

یکی دیگر از نکاتی که می‌تواند انتخاب را برای شما راحت‌تر کند،  بررسی میزان رضایت مراجعین مرکزی است که برای ایمپلنت انتخاب می‌کنید.

  • حرفه‌ای بودن متخصصین مرکز ایمپلنت

باید قبل از  کاشت ایمپلنت خوب و با کیفیت بهتر است تخصص پزشک خود را مورد بررسی قرار دهید تا نسبت به خدمات او اعتماد حاصل کنید.

برای رزرو وقت تماس بگیرید.

۰۲۱-۶۶۳۷۶۰۰۱

۰۹۳۰۷۷۶۴۸۸۷

ویژگی‌های ایمپلنت دندان خوب و باکیفیت

 

ویژگی‌های ایمپلنت دندان خوب و باکیفیت

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فروردین به عنوان مجهزترین کلینیک دندانپزشکی در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. این کلینیک در مدت ۱۶ سال سابقه درخشان خود و با دارا بودن بیش از ۱۰۰ هزار پرونده نقش بسزایی در بهداشت و درمان دهان و دندان و ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی در غرب تهرن و خارج از منطقه داشته است.

کلیه خدمات در کلینیک دندانپزشکی فروردین با حرفه‌ای ترین تجهیزات دندانپزشکی روز دنیا انجام میگردد ، این مجموعه با دارا بودن محیطی کاملا متفاوت و مدرن و کادری مجرب از دندانپزشکان ارائه دهنده کلیه خدمات رایج و درمان های تخصصی می باشد.

ویژگی‌های ایمپلنت دندان خوب و باکیفیت

برای رزرو وقت تماس بگیرید.

۰۲۱-۶۶۳۷۶۰۰۱

۰۹۳۰۷۷۶۴۸۸۷

ویژگی‌های ایمپلنت دندان خوب و باکیفیت

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام دنبال کنید.

@farvardin_dentalclinic

ویژگی‌های ایمپلنت دندان خوب و باکیفیت

ببرای مشاوره رایگان در واتساپ پیغام بگذارید.

۰۹۳۰۷۷۶۴۸۸۷

ویژگی‌های ایمپلنت دندان خوب و باکیفیت

خیابان امام خمینی (سپه سابق)، بین رودکی و پل نواب، کوچه خبازان، پلاک ۲

سوالات متداول

آیا می توان هزینه ایمپلنت دندان را از بیمه گرفت؟

ممکن است در قرارداد برخی بیمه های تکمیلی سقف پرداختی داشته باشد.

آیا ایمپلنت دندان مادام العمر است؟

در صورت رعایت بهداشت دهان و دندان و چکاپ دندانپزشکی منظم می تواند مدتی طولانی کاربرد داشته باشد.

میزان موفقیت ایمپلنت دندان چقد است؟

معمولا در 90 درصد مواردی که انجام شده احساس رضایت داشته اند.

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج