جاباما
۱۲۳۸۷۴۷
۱۷۸۹
۱۷۸۹
پ

شرور معروف غرب تهران دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۹ نفر از اراذل و اوباش خبر داد که قصد قدرت‌نمایی و برهم زدن نظم عمومی را داشتند.

مهر: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۹ نفر از اراذل و اوباش خبر داد که قصد قدرت‌نمایی و برهم زدن نظم عمومی را داشتند.

شرور معروف غرب تهران دستگیر شد

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: به دنبال وصول خبری مبنی بر اینکه تعدادی از اراذل و اوباش قصد ایجاد درگیری و نزاع در محله بی‌سیم را دارند بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه تیم‌های عملیاتی این پلیس به محل حضور متهمان اعزام و با اشرافیت کامل در یک اقدام ضربتی هر ۹ شرور را خلع سلاح و دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با قدرت و اقتدار با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد کسی خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم وارد کند.

شرور معروف جنت‌آباد راهی زندان شد

همچنین، به گزارش تسنیم، رسیدگی به پرونده یک مرد ۲۲ ساله که در محله جنت‌آباد اقدام به شرارت و زورگیری از مردم می‌کرد، در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه ۲ قرار گرفت.

ماجرای دستگیری این شرور جوان از آنجا آغاز شد که با وقوع زورگیری‌های متعدد از مردم در غرب تهران تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد وارد عمل شدند و تحقیقات ابتدایی را با دستور بازپرس پرونده آغاز کردند.

ماموران پلیس پس از تحقیقات میدانی متوجه شدند، این زورگیری‌ها توسط شرور معروف جوانی به نام (ر.م) که در محله جنت‌آباد با قمه اقدام به ایجاد رعب وحشت کرده و در ایجاد چند نزاع دسته‌جمعی در غرب تهران نقش داشته است.

ماموران پلیس در گام بعدی با رصدهای اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌ مداربسته صحنه‌های صحنه زورگیری، شرارت و نزاع مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی کردند و راهی محل مورد نظر شدند.

تیم پلیسی پس از حضور در مکان مورد نظر، متهم را هدف تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای قرار دادند و شرور معروف را در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای تحقیقات به اداره پلیس منتقل کردند.

متهم پس از انتقال به دادسرای ناحیه ۲ در روند جلسه بازپرسی به ایجاد رعب و وحشت، زورگیری، شرارت و نزاع معترف شد و مالباختگان در مواجه حضوری در دادسر و اداره پلیس وی را شناسایی کردند.

با دستور بازپرس پرونده، (ر.م) شرور جوان محله جنت‌آباد برای سیرمراحل قانونی راهی زندان شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط ماموران پلیس ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج