۱۲۳۹۳۴۴
۷۰۸
۷۰۸
پ

این کیف پول بیت‌کوین را به خاک سیاه می‌نشاند؟

دارندگان بیت‌کوین بابت خروج ده هزار از این رمزارز، به طور ناگهانی از یک کیف پول، نگرانند.

به گزارش تجارت‌نیوز:  دارندگان بیت‌کوین بابت خروج ده هزار از این رمزارز، به طور ناگهانی از یک کیف پول، نگرانند.

داده‌های درون شبکه در بازه ۲۸ تا ۲۹ آگوست تأیید می‌کنند که تعداد زیادی بیت‌کوین‌ بعد از یک دهه دوباره به حالت نقد درآمدند. انگیزه پشت این جابه‌جایی ابتدا تحلیلگران به دارندگان بیت‌کوین بابت خروج ده هزار از این رمزارز، به طور ناگهانی از یک کیف پول، نگرانند. داده‌های درون شبکه در بازه ۲۸ تا ۲۹ آگوست تأیید می‌کنند که تعداد زیادی بیت‌کوین‌ بعد از یک دهه دوباره به حالت نقد درآمدند.

انگیزه پشت این جابه‌جایی

ابتدا تحلیلگران به بررسی حجم بالای تراکنش‌های این آخر هفته پرداختند. گفتنی است حدود ۵۰۰۰ بیت‌کوین در یک بلوک قرار داشت، که این موضوع توجه تحلیلگران را به خود جلب کرد. درست یک روز پس از این اتفاق نیز، دوباره حجم ۵۰۰۰ بیت‌کوین از همان کیف پول ناشناس خارج شد.

با تجزیه و تحلیل کیف‌پول‌های مقصد توسط کارشناسان، نتایجی به دست آمد که منتهی به یک استدلال مهم شد. این تجزیه و تحلیل به ما می‌گوید که این حجم از بیت‌کوین به صرافی‌ها برای فروش ارسال نشده‌ است. در عوض، این مقدار بین تعداد زیادی کیف‌پول جدید تقسیم شده‌‌ است.

طبق تحقیقات CryptoQuant، این پلتفرم تحلیلی بیان داشت: «ما کشف کردیم که این نهنگ‌ها و بیت‌کوین‌های مذکور، به احتمال زیاد جز یکی از دو دسته زیر قرار می‌گیرند: الف) رویاپردازان اولیه بازار، که بیت‌کوین را از طریق استخراج و تجارت جمع آوری می‌کردند، و ب) سکه‌هایی که از صرافی قدیمی Cryptsy، درست قبل از هک شدن آن خارج شدند.»

با توجه به این که این حجم از بیت‌کوین بین کیف‌پول‌های مختلف تقسیم شده‌است. دقیق نمی‌توان مشخص کرد که انگیزه فرد پشت این حابه‌جایی چه بوده‌است. اما مشخصا این فرد در زمانی بیت‌کوین‌های خود را خریده‌است که قیمت آن بسیار پایین‌تر از اکنون است.

نگاهی به تراکنش‌های سابق بیت‌کوین

در تاریخچه بیت‌کوین، تراکنش‌هایی که حجم زیادی بیت‌کوین در آن جابه‌جا شدند، توسط اندیکاتور Whale Shadows در نمودار زیر مشخص شدند. این اندیکار، توسط فیلیپ سوئیفت، خالق منبع تحلیل شبکه،LookIntoBitcoin، تهیه شدند.

همانطور که توسط Swift و CryptoQuant در نمودار زیر مشخص است، چنین جهش‌هایی در تراکنش‌های بیت‌کوین در سطوح حیاتی روند آن رخ داده‌اند. به وضوح می‌توان دید که جابه‌جایی این حجم از بیت‌کوین در بازه‌های مشخص شده تاثیر بخصوصی در روند آن گذاشته‌اند.

این کیف پول بیت‌کوین را به خاک سیاه می‌نشاند؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج