۱۲۴۰۴۶۹
۲۶۳
۲۶۳
پ

رهبری یک گروه جادویی در یک فیلم مشخص شد

استودیوی مارول اخیرا اعلام کرد آن‌ها در حال ساخت فیلمی با اقتباس از کمیک بوک‌های تاندربولتز هستند و گویا یلنا بلووا قرار است سرگروه این تیم باشد. فیلم Thunderbolts در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ مصادف با ۵ مرداد ۱۴۰۳ اکران خواهد شد.

ویجیاتو: استودیوی مارول اخیرا اعلام کرد آن‌ها در حال ساخت فیلمی با اقتباس از کمیک بوک‌های تاندربولتز هستند و گویا یلنا بلووا قرار است سرگروه این تیم باشد. فیلم Thunderbolts در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ مصادف با ۵ مرداد ۱۴۰۳ اکران خواهد شد.

در طول اپیزود جدید پادکست متیو بلونی که با نام The Town شناخته می‌شود، جاستین کرول از رسانه ددلاین گزارش داد یلنا بلووا رهبری تیم تاندربولتز در فیلم اختصاصی این گروه را بر عهده خواهد داشت. همچنین این فیلم قرار است اسپین‌آفی برای فیلم بلک ویدو (Black Widow) باشد.

گروه تاندربولتز، تیم و پروژه‌ای از نوع «جوخه انتحار» (Suicide Squad) در دنیای سینمایی مارول هستند که شایعه شده جان واکر/مامور آمریکا (وایت راسل)، بارون زیمو (دنیل برول)، یلنا بلووا (فلورنس پیو)، تسک‌مستر (اولگا کوریلنکو)، ابامینیشن (تیم راث)، سرباز زمستان (سباستین استن) و گوست (هانا جان کامن) در آن حضور خواهند داشت.

 رهبری یک گروه جادویی در یک فیلم مشخص شد

در حال حاضر می‌دانیم مارول استودیوز طی ۳ سال آینده فیلم‌ و سریال‌های مختلفی را عرضه خواهد کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars اشاره داشت.

از طرفی جدیدترین فیلم این استودیو یعنی Thor: Love and Thunder مدتی است که در سینما اکران شده است. این عنوان که توسط تایکا وایتیتی کارگردانی شده، علاوه بر کریس همسورث بازیگران مطرح دیگری همچون کریستین بیل، ناتالی پورتمن و راسل کرو را در فهرست بازیگرانش دارد. نسخه دیجیتال جدیدترین فیلم ثور نیز در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج