۱۲۴۱۱۰۷
۵۶۹
۵۶۹
پ

توضیحات همسر تاج‌زاده در مورد وضعیت پرونده وی

همسر مصطفی تاج زاده با اعلام اینکه تاج زاده مخالفتی با پذیرش وکلای قانونی اش در پرونده‌اش نداشته و ندارد ، تصریح کرد که وی از ابتدای بازداشتش درخواست دیدار وکلایش را داشته است و در حال حاضر وکلای ایشان مشغول مطالعه پرونده هستند تا باتفاق ایشان لایحه دفاعیه تنظیم شود.

ایسنا: همسر مصطفی تاج زاده با اعلام اینکه تاج زاده مخالفتی با پذیرش وکلای قانونی اش در پرونده‌اش نداشته و ندارد ، تصریح کرد که وی از ابتدای بازداشتش درخواست دیدار وکلایش را داشته است و در حال حاضر وکلای ایشان مشغول مطالعه پرونده هستند تا باتفاق ایشان لایحه دفاعیه تنظیم شود.

فخر السادات محتشمی پور در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه در پرونده اخیر  مصطفی تاج‌زاده که هم اکنون در  بازداشت به سر می‌برد آقایان هوشنگ پوربابایی و امیر حسین آبادی وکالت وی را بر عهده دارند، در توضیح اخبار منتشر شده در رسانه‌ها در مورد وضعیت اعلام وکالت یکی از این وکلا که ناظر به اطلاعیه مرکز اطلاعیه قوه قضاییه بود، گفت : پیرو اعلام وکالت آقای پوربابایی وی چندی قبل اجازه ملاقات با آقای تاج زاده را دریافت کرد که پیرو آن برای ملاقات به زندان اوین مراجعه داشت اما به دلیل اینکه ملاقات به شکل کابینی بود، آقای تاج زاده اعتراض و  امتناع کردند و ملاقات برقرار نشد و بنابر این هیچ مطلبی مبنی بر عدم پذیرش وکالت برخلاف مطالب منتشر شده در آن جلسه شرح نشد.

وی با تاکید مجدد بر اینکه آقایان پوربابایی و حسین آبادی وکالت آقای تاج زاده را در پرونده اخیر بر عهده دارند ، اظهارکرد: آقای تاج‌زاده هیچ مخالفتی با وکالت وکلایش در این پرونده نداشته و وکالتنامه توسط او امضاء و به دادگاه ارایه شده است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که اخبار مربوط به گفتار و رفتار آقای تاجزاده از طریق همسر و وکلایش ابهام زدایی شود.

در بخشی از توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه از دادگاه رسیدگی به اتهامات مصطفی تاج‌زاده که با سه عنوان اتهامی از جمله اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام، با ذکر مصادیقی پیرامون هرکدام از این عناوین اتهامی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، آمده بود: یک وکیل به نام پوربابایی که پیش از این نیز وکالت تاج‌زاده را برعهده داشته برای قبول وکالت متهم به بازداشتگاه اوین مراجعه کرده که پس از ملاقات با تاج‌زاده با مخالفت وی برای انجام وکالت خود مواجه شده بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج