۱۲۴۱۳۸۵
۷۵۳۷
۷۵۳۷
پ

پاپیونِ خانم‌های بازیگر حواس همه را پرت کرد

فستیوال ونیز امسال انگار که فستیوالی برای نمایش زیباترین لباس‌ها، میکاپ‌ها و مدل موها بود.

چی بپوشم: فستیوال ونیز امسال انگار که فستیوالی برای نمایش زیباترین لباس‌ها، میکاپ‌ها و مدل موها بود.

تمام سلبریتی‌ها از سراسر جهان با زیباترین ظاهر خود در فتوکال فیلم‌ها و یا روی فرش قرمز حضور یافتند و درس مد و فشن جدیدی دادند. یکی از زیباترین و پرطرفدارترین آیتم‌هایی که در فستیوال امسال توسط چند سلبریتی مورد استفاده قرار گرفت، پاپیون موی مشک رنگ بود.

این پاپیون را در فستیوال ونیز روی موهای چند نفر دیدیم که روی موهای هرکدام از آن‌ها جلوه متفاوت و منحصری داشت. در ادامه با چی بپوشم همراه باشید تا ببینیم کدام سلبریتی‌ها به سراغ این آیتم پرطرفدار رفته‌اند و آن را چگونه در استایلشان به کار برده‌اند.

پاپیونِ خانم‌های بازیگر حواس همه را پرت کرد

جولیان مور

پاپیونِ خانم‌های بازیگر حواس همه را پرت کرد

اولین کسی که در ونیز با پاپیون مشکی رنگ دیده شد، جولیان مور، بازیگر 61 ساله آمریکایی بود. این بازیگر معمولا از خوشپوشان فرش قرمز به حساب می‌آید. مدل موها و آرایش او معمولا چندان متفاوت نیست و کمتر پیش می‌آید که مور به سراغ تنوع در موهایش برود. اینبار اما او را با موهای دم‌اسبی که با پاپیون فانتزی مشکی بسته شده‌اند می‌بینیم. هرچند که موهای این بازیگر چندان بلند نیست، اما این مدل بستن موها، ترکیب جذابی با پولک‌های روی پیراهن جولیان مور و میکاپ ساده همیشگی‌اش ساخته است.

سیدنی سویینی

پاپیونِ خانم‌های بازیگر حواس همه را پرت کرد

سیدنی سویینی، که برای اکران فیلم bones and all در فستیوال ونیز حضور یافته بود، روی فرش قرمز این فستیوال با پیراهن مشکی‌رنگی از برند آرمانی ظاهر شد. سیدنی سویینی این روزها با سریال euphoria به شدت مورد محبوبیت و شهرت قرار گرفته است. او برخلاف جولیان مور که همه موهایش را از پشت بسته بود، تنها بخشی از موهایش را با پاپیون مشکی بسته بود و بقیه موهایش را باز گذاشته بود. پاپیون مشکی او با پاپیون مشکی روی لباسش به زیبایی ست شده بود.

تسا تامپسون

پاپیونِ خانم‌های بازیگر حواس همه را پرت کرد

تسا تامپسون، بازیگر آمریکایی، سلبریتی دیگری بود که برای زیباتر شدن موهایش سراغ پاپیون مشکی رفته بود. نکته جذاب استایل این بازیگر این بود که پاپیون مشکی بزرگ روی لباسش با پاپیون روی موهایش ست شده بود. این پاپیون مشکی، جلوه بسیار زیبایی روی موهای نارنجی‌رنگ تسا تامپسون داشت.

پاپیون مشکی، تاریخ انقضا ندارد!

پاپیون مشکی را می‎‌توانیم از آن دسته اکسسوری‌های مو بدانیم که هیچوقت از مد نمی‌افتند و از سویی هم برای مناسبت‌های مختلف، انتخاب بسیار درست و مناسبی هستند. از این پاپیون‌ها می‌توانید در دورهمی‌های دوستانه روی موهایتان استفاده کنید و حالا سلبریتی‌ها ثابت کرده‌اند که استفاده از این پاپیون‌ها در فستیوال‌های بزرگ و جشن‌های لوکس هم می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. پس وقت آن رسیده که شما هم به سمت خرید این اکسسوری جذاب، قدم بردارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج