۱۲۴۲۹۷۷
۱۵۵۳۱
۱۵۵۳۱
پ

به احترام این بانو کلاه از سر بردارید

در هفته های گذشته نام و تصویر لیلا حاتمی بارها در تیتر یک رسانه های سینمایی تکرار شد. حضور افتخار آمیزش در هیأت داوران جشنواره ونیز و تصاویر جذابش در اختتامیه این جشنواره باعث شد تا بار دیگر همه نگاه ها به سوی او جلب شود. این ده روز بار دیگر به ما یادآور شد که چرا باید نام لیلا حاتمی را به لیست ماندگار ترین بازیگران سینمای ایران اضافه کنیم.

محسن شرف‌الدین درباره حضور لیلا حاتمی در جشنواره ونیز نوشت: در هفته های گذشته نام و تصویر لیلا حاتمی بارها در تیتر یک رسانه های سینمایی تکرار شد. حضور افتخار آمیزش در هیأت داوران جشنواره ونیز و تصاویر جذابش در اختتامیه این جشنواره باعث شد تا بار دیگر همه نگاه ها به سوی او جلب شود. این ده روز بار دیگر به ما یادآور شد که چرا باید نام لیلا حاتمی را به لیست ماندگار ترین بازیگران سینمای ایران اضافه کنیم.

به احترام این بانو کلاه از سر بردارید

در تاریخ ۴۰ ساله سینمای بعد از انقلاب و مخصوصا در میان بازیگران زن که همیشه ناخواسته اسیر بی مهری ها و حواشی بیشتری هم می‌شوند، تعداد انگشت شماری بازیگر محبوب و با اعتبار را میتوان نام برد که در ذهن و خاطره همه مخاطبان، همکاران و اهالی سینما جایگاهی همیشه همراه با احترام و تحسین داشته باشند. ولی لیلا حاتمی از مسیری متفاوت و انتخاب هایی گاها متضاد به یک نتیجه و جایگاه واحد رسید. بازیگری که حالا میتوان مدعی بود از دوره پر تلاطمی گذشته و به یک ثبات در مسیر کاری خود رسیده است. ولی فراتر از آن، او جزو معدود بازیگرانی هست که در حدود سه دهه گذشته با مسیری که در طول دوران حرفه ای خود  پیش گرفتند به لیست ستاره‌های ماندگار سینمای ایران اضافه شده است.

به راستی چند بازیگر در تاریخ سینمای ایران را میتوان نام برد که اسیر اتفاقات و حوادث یا اشتباهات شخصی و موانع سر راه نشده و در طول دوران کاری و حیات خود نام و آوازه معتبر و همراه با احترام را حفظ کرده باشند. 

 لیلا حاتمی با مسیری متفاوت در پرکارترین دوران کاری خود سال به سال آثاری معتبرتر را به کارنامه خود اضافه کرد و از دل خود سینما اعتباری فراتر یافت. با مهمترین و معتبرترین فیلمسازان ایرانی همکاری و جوایز جشنواره های داخلی و خارجی را تصاحب کرد. داوری جشنواره های معتبر جهانی را بر عهده گرفت و مهمتر از همه توانست شمایل یک بانوی تحسین برانگیز ایرانی را در سطح جهان به نمایش بگذارد. 

محبوب ترین بازیگران نسل میانه یا شاید حتی محترم ترین بازیگر سینمای ایران. این ها القاب شایسته ای برای بانوی شایسته و هنرمند ایرانی هستند. آری این بازیگر محبوب به هر شکل و شیوه ای از پیچ تند تاریخ و قضاوت و دردسرهای شهرت به سلامت گذر کرده و اکنون جزو محبوب ترین و در عین حال معتبرترین بازیگران سینمای ایران محسوب می‌شود. مسیری که در شهرت داخل کشور آغاز شد و حالا در سینمای جهان به شکلی جذاب رو به گسترش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج