۱۲۴۳۰۹۹
۱۵۹۲۱
۱۵۹۲۱
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین جاهای دیدنی انزلی

شهر انزلی در استان گیلان را می‌توانیم از هر نظر بی‌نقص و کامل بدونیم. از دریا، تالاب و اسکله و قایق سواری تا بازارهایی که به‌خاطر قرار داشتن شهر انزلی بین منطقه‌های آزاد همیشه پرطرفدار هستند.

بهترین جاهای دیدنی انزلی

شهر انزلی در استان گیلان را می‌توانیم از هر نظر بی‌نقص و کامل بدونیم. از دریا، تالاب و اسکله و قایق سواری تا بازارهایی که به‌خاطر قرار داشتن شهر انزلی بین منطقه‌های آزاد همیشه پرطرفدار هستند. امروز با پینورست همراه باشید تا بیشتر درباره دیدنی های انزلی و سفر به آن بگوییم.

اجاره ویلا در شهر انزلی

یکی از نکته‌های مهم در هر سفر نیاز به اقامتگاه مناسب است. ما در سایت پینورست با بازرسی دقیق اقامتگاه‌ها و پشتیبانی ۲۴ بهترین شرایط اقامت را برای شما فراهم می‌کنیم. اگر به‌طور گروهی با فامیل یا دوستان به این شهر سفر کردین بهترین گزینه برای شما اجاره ویلا در انزلی است.

تالاب بزرگ انزلی

جاذبه‌های دیدنی انزلی زیاد هستند. از تالاب انزلی که درست مثل تابلوهای نقاشی با نیلوفرهای آبی است تا دهکده ساحلی و آکواریوم بزرگ انزلی و دیدنی های دیگر در این شهر نمی‌توان گذشت.

بهترین جاهای دیدنی انزلی

تالاب انزلی که مردم بومی آن را انزلی سل می‌دانند یکی از قدیمی‌ترین جاذبه‌های طبیعی نه فقط در شهر انزلی که در تمام ایران است. عمر این تالاب به بیشتر از ۱۵ هزار سال قبل بازمی‌گردد.

در تالاب انزلی منظره زیبایی خواهید دید پر از نیلوفرهای آبی، نیزار و لاله‌ دریایی که به هر مسافر حال و هوای شاعرانه می‌دهد. در این تالاب می‌توانید پرنده‌نگری، قایق سواری و حتی ماهیگیری انجام دهید.

هنگام دیدن تالاب انزلی مراقبت باشید چون در بعضی فصول سال این عمق به بیشتر از ۵ متر می‌رسد. البته این میزان این عمیق بودن در فصل‌های کم‌بارش مثل تابستان خیلی کمتر می‌شود.

اقامت در کلبه های انزلی

برای کامل شدن این احساسات لطیف و شاعرانه به شما اقامت در کلبه های انزلی را پیشنهاد می‌دهیم. خودتان آن هوای دریا و نمکی را در یک کلبه تصور کنین که چقدر به یاد ماندنی می‌شود.

اجاره کلبه از سایت پینورست

برای اجاره کلبه در انزلی هم نیازی به نگرانی نیست. در تصور بسیاری از افراد اقامت در کلبه آسان نیست. با رزرو کلبه جنگلی در انزلی از سایت پینورست می‌توانید با خیال راحت به سفر خود برسید.

کشتی تفریحی میرزا کوچک خان

در انزلی اگر دنبال کامل شدن تفریح و گردش هستید حتما یک روزی را در کشتی تفریحی میرزا کوچک خان سپری کنید. این کشتی در سال ۱۹۷۰ میلادی در کشور ژاپن ساخته‌ شد. کشتی میرزا کوچک خان ۵ طبقه دارد که می‌تواند بین شهرهای مختلف در محدوده دریای خزر حرکت کند.

بازار ماهی فروش‌های انزلی

اصلا مگر می‌توانیم به انزلی سفر کنیم و سری به بازار ماهی فروش‌ها نزنیم. این محل بازار از قدیمی‌ترین بازارهای ماهی‌فروشی در استان گیلان و بزرگ‌ترین بازار ماهی در شمال کشور است. نزدیک به بیست مغازه بزرگ و ۱۵۰ مغازه کوچک در این بازار قرار دارند.

آکواریوم انزلی

بهترین جاهای دیدنی انزلی

اگر هوس دیدار از بزرگ‌ترین مجموعه آکواریوم ایران را دارید به شما آکواریوم بزرگ انزلی را پیشنهاد می‌دهیم. این محل با بیشتر از ۴۰ آکواریوم، بزرگ‌ترین و کامل‌ترین آکواریوم ایران به حساب می‌آید.

در مجموعه آکواریوم بزرگ انزلی ماهی‌های از تمامی جهان را می‌توان دید. این محل شامل آکواریوم‌های معمولی، آکواریوم‌ روباز، مینی آکواریوم و آکواریوم تونلی است.

احتمالا به‌خاطر این همه جاذبه با کیفیت کنار یکدیگر به شهر انزلی لقب اروپای کوچک در شمال ایران داده‌اند: شهری با آب و هوای مناسب و زمین‌های آبی و سرسبز.

منطقه حفاظت شده سرخانکل

اگر دیدن تالاب انزلی لذت بردید به بخش حفاظت شده سرخانکل در همین تالاب هم می‌توان رفت. جایی که برای پرنده‌نگری و لذت از سکوت بسیار مناسب است.

بولوار ساحلی انزلی

بولوار ساحلی انزلی مناسب‌ترین مکان برای قدم‌زدن‌های عصرانه است که دیدنی دیگر انزلی است و دلیل اصلی نامیده شدن شهر به اروپای کوچک ایران است.

ملوان بندر انزلی

با فراهم شدن امکان دیدن مسابقات فوتبال بازی‌های هیجان‌انگیز تیم مشهور ملوان بندر انزلی را هم می‌توانید در بخشی از سفر خود با خانواده و دوستان بگذارید.

درباره تجربه سفر خود در این اروپای کوچک یا همان انزلی در پینورست بنویسید تا باقی مسافران با شگفتی های دیگر شهر انزلی آشنا شوند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج