۱۲۴۵۲۵۲
۲۷۲۹
۲۷۲۹
پ

اطلاعیه پلیس گیلان درباره اعتراضات اخیر

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: ۶۸ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در شهر رشت دستگیر شدند.

همشهری آنلاین: جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: ۶۸ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در شهر رشت دستگیر شدند.

اطلاعیه پلیس گیلان درباره اعتراضات اخیر

سرهنگ حسین حسن پور اظهار کرد: پلیس در برقراری نظم و امنیت با هیچ کسی تعارف ندارد و با هماهنگی‌های انجام شده با مرجع قضائی برخورد با اغتشاشگران و متعرضان به حقوق شهروندان، قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

 وی در ادامه از دستگیری ۶۸ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در دو روز گذشته در شهر رشت خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت شخصی و دولتی در دو روز گذشته توسط اغتشاشگران تخریب شده است عنوان کرد: ۴۳ نفر از عوامل انتظامی، بسیج و سپاه نیز در حوادث اخیر مجروح شده‌اند.

این مقام انتظامی همچنین از ایراد خسارت به شیشه تعدادی از واحدهای صنفی و بانک ها در خیابان بیستون و لاکانی رشت و حریق یک باب مسجد در سبزه میدان و تخریب ۹ دستگاه خودروی امدادی شامل چهار دستگاه خودروی آتش نشانی، چهار دستگاه خودروی اورژانس و یک دستگاه اتوبوس سازمان انتقال خون خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اتمام حجت‌های انجام شده، در صورت تداوم فعالیت اغتشاشگران، پلیس از دیگر حربه‎‌های قانونی در اختیار خود استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها باید پیامدهای قانونی و بلندمدت دستگیری و محکومیت را برای فرزندانشان تشریح کرده و نظارت بیشتری بر فرزندانشان داشته باشند و مراقب تخلیه هیجانات فرزندانشان باشند افزود: بحمدالله تعداد زیادی از افراد و خودروهایی که در اغتشاشات اخیر نسبت به ایجاد بلوا و تخریب اموال دولتی شرکت داشتند شناسایی شدند.

حسن پور در پایان از شهروندان خواست به عنوان سرمایه‌های اجتماعی پلیس با توجه به خطرات احتمالی و منع قانونی، از حضور در محل تجمع غیرقانونی خودداری کرده و در این زمینه هرگونه اطلاعات را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج