جاباما
۱۲۴۵۷۱۳
۹۷۳
۹۷۳
پ

فیلم ترسناک جدیدی که اسکورسیزی را بدخواب کرد

مارتین اسکورسیزی می‌گوید که پس از تماشای فیلم «پرل» (Pearl) محصول استودیو A۲۴ بسیار ترسیده بود و برای خواب مشکل پیدا کرده بود. «پرل» که به تازگی اکران شده است، پیش درآمدی بر فیلم «ایکس» (X) است که اوایل امسال در سینماها اکران شد.

روزیاتو: مارتین اسکورسیزی می‌گوید که پس از تماشای فیلم «پرل» (Pearl) محصول استودیو A۲۴ بسیار ترسیده بود و برای خواب مشکل پیدا کرده بود. «پرل» که به تازگی اکران شده است، پیش درآمدی بر فیلم «ایکس» (X) است که اوایل امسال در سینماها اکران شد.

فیلم ترسناک جدیدی که اسکورسیزی را بدخواب کرد«ایکس» درباره گروهی از فیلمسازان جوان در دهه ۱۹۷۰ است که تلاش می کنند در مزرعه ای در تگزاس که متعلق به زنی به نام پرل و شوهرش هاوارد است، یک فیلم برای بزرگسالان بسازند. فیلم جدید «پرل» در سال ۱۹۱۸ می گذرد و درباره شخصیت شرور این مجموعه پرل است. فیلم ترسناک جدیدی که اسکورسیزی را بدخواب کردپس از به تصویر کشیدن یک پرل سالخورده در «ایکس»، میا گاث به عنوان یک نسخه نوجوان از شخصیت اصلی در کنار دیوید کورنسوت، تندی رایت، متیو ساندرلند و اما جنکینز پورو، در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. «پرل» که فیلمبرداری آن بلافاصبه بعد از «ایکس» انجام شد، برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و با نقدهای مثبت منتقدان برای کارگردانی تی وست و بازی میا گاث روبرو شد.فیلم ترسناک جدیدی که اسکورسیزی را بدخواب کرداکنون، پس از اکران گسترده اش در ۱۶ سپتامبر، مارتین اسکورسیزی فیلمساز افسانه ای اظهار نظر درخشانی درباره «پرل» کرده است. اسکورسیزی «پرل» را تحسین می کند و آن را وحشی، مسحورکننده، عمیقاً اضطراب آور می داند. در واقع، او آنقدر تحت تاثیر «پرل» قرار گرفته بود که پس از تماشای آن، خوابیدن برایش سخت شده بود. اسکورسیزی می گوید: «من مجذوب فیلم شدم، بعد مضطرب شدم، سپس آنقدر ناآرام شدم که برای خوابیدن مشکل پیدا کردم. اما نمی توانستم از تماشای آن دست بردارم.»فیلم ترسناک جدیدی که اسکورسیزی را بدخواب کرد

با توجه به اینکه اسکورسیزی خودش کارگردانی آنچنان سر به راه نیست، این موضوع شگفت‌آور است. او خودش فیلم‌های خشونت‌آمیز تکان‌دهنده‌ای مانند «راننده تاکسی»، «رفقای خوب»، «کازینو» یا «عصر معصومیت» را ساخته است. واضح است که هدایت و مهارت های فنی وست توانسته است به او کمک کند تا به چیزی بسیار خاص دست یابد. اگر همه نقدهای مثبت را کنار بگذاریم، شاید هیچ گواهی بزرگ‌تر از بی‌خوابی مارتین اسکورسیزی بزرگ برای جایگاه «پرل» به عنوان یک فیلم ترسناک وجود نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج