۱۲۴۶۵۱۳
۱۳۹۱
۱۳۹۱
پ

هشدار مدودف درباره بلوف نبودن تهدید اتمی روسیه

معاون شورای امنیت روسیه گفت اگر این کشور یا متحدانش با استفاده از سلاح اتمی مورد حمله قرار گیرند یا تهدیدی برای موجودیت روسیه وجود داشته باشد، مسکو از سلاح اتمی استفاده خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت ملی روسیه سه‌شنبه (۲۷ سپتامبر) با بیان این که موضوع روزهای اخیر غرب «تهدید اتمی روسیه» است، گفت مسکو حق استفاده از تسلیحات اتمی در صورت لزوم را دارد. 

هشدار مدودف درباره بلوف نبودن تهدید اتمی روسیه

وی در کانال تلگرامی خود با اشاره به ادعاهای لیز تراس، جو بایدن و سایر مقامات آمریکایی نوشت «مرتباً ما را با پیامدهای وحشتناک در صورت استفاده روسیه از سلاح اتمی تهدید می‌کنند، باید برای آن دسته از افراد ناشنوا که فقط خودشان را می‌شنوند یادآوری کنم که روسیه حق دارد در صورت لزوم و در موارد از پیش تعیین شده طبق اصول سیاست دولتی در زمینه بازدارندگی هسته‌ای در صورتی که ما یا متحدانمان با این نوع تسلیحات مورد حمله قرار بگیریم، از تسلیحات اتمی استفاده کند.

رئیس‌جمهور سابق روسیه افزود: یا اگر تجاوز با تسلیحات متعارف موجودیت ما را تهدید کند. رئیس‌جمهور روسیه اخیراً (بر این موضوع) تاکید کرد. علاوه بر این ما هر کاری برای جلوگیری از دستیابی همسایگان متخاصم خود به تسلیحات اتمی انجام خواهیم داد. به طور مثال، اوکراین نازی که امروز به طور مستقیم توسط کشورهای ناتو کنترل می‌شود.  

معاون شورای امنیت ملی روسیه پیش‌تر هم با اشاره به مجاز بودن استفاده از سلاح اتمی برای دفاع از خود، تهدید کرد که موشک‌های مافوق صوت روسیه می‌تواند به هر هدفی در اروپا برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج