۱۲۴۹۳۰۰
۵ نظر
۴۵۹۶
۵ نظر
۴۵۹۶
پ

واکنش عجیب چمران به حوادث دانشگاه شریف

​مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در واکنش به حادثه دانشگاه شریف گفت: درباره حادثه دانشگاه شریف نظر خاصی ندارم به هر حال اتفاقی است که افتاده است.

عصر ایران: مهدی چمران، فعال سیاسی اصولگرا و رئیس شورای شهر تهران، ضمن ارزیابی اعتراضات اخیر گفت: در کشور عده‌ای مانند امیر سرتیپ آذرفر وجود دارند که سال‌ها جنگیدند و تلاش کردند کشور حفظ شود. عده‌ای هم متاسفانه ارزش این ثروت به دست آورده را نمی‌دانند و ناراحت هستند و برخی هم در خارج کشور از این موفقیت‌های بدست آمده برای کشور نظیر سفر رئیسی به مجمع شانگهای و پذیرفته شدن عضویت ایران در این سازمان ناراحت هستند.

واکنش عجیب چمران به حوادث دانشگاه شریف

او افزود: در حقیقت این گروه اخیر به دلیل اینکه نمی‌توانند موفقیت‌های ایران را ببینند اقداماتی علیه کشور انجام می‌دهند که از این طریق وحدت ملی را از بین ببرند اما با وجود این تلاش‌ها وحدت ملی در کشور حفظ شده همچنان‌که امروز همه اقوام شامل لر، کرد، عرب، بلوچ، شمالی و جنوبی در کنار هم قرار دارند و همه با همدیگر ایرانی هستند.

چمران با تأکید بر پتانسیل کشور در حفظ وحدت ملی تصریح کرد: خوشبختانه ایران کشوری است که می‌تواند به خوبی همه اقوام را در کنار هم جمع کند و نگه دارد البته این روند باز هم ادامه خواهد داشت و اقوام در کنار یکدیگر می‌مانند.

قطعا و یقینا مواردی نظیر اتفاقات اخیر منجر به تقویت وحدت ملی ما می‌شود. البته در این قبیل اتفاقات باید به این نکته توجه کرد که دشمنان در کمین ما هستند لذا باید آگاه باشیم و اجازه ندهیم دشمن به نتیجه دلخواه خود برسد.

این فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حادثه دانشگاه شریف خاطرنشان کرد: درباره حادثه دانشگاه شریف نظر خاصی ندارم به هر حال اتفاقاتی است که افتاده.

چمران با اشاره به زمان پایان اعتراضات یادآور شد: این اعتراضات به زودی جمع خواهند شد کما اینکه تاکنون از این موارد زیاد اتفاق افتاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داریوش

      این خوب نیست که هر از گاهی اتفاق می افتد یعنی احترام بین دولت مردم دیگر کرنگ شده ، بعدش یه جوری میگین که رئس جمهور رفته نیورک مثل اینکه بقیه میرفتن جای دیگه ما که دستاوردی جز گرونی اعمال تحریمهای بیشتر چیزی ندیدیم .

    • محمود

      حکومتی که شانگهای و سفر نیویورک را دستاور و موفقیت بداند، مشخصه حکومت ندارد

    • ناشناس

      چمران خان
      درامد ماهانه ات چقدره
      چمران خان مملکت مملکت مال شما هاست
      بقیه ول معطلند تو هم مردمو گیر اوردی
      اون غذایی که میخوری از کلوت پایین میره
      حتما مثل ما برنج هندی میخپری

    • ناشناس

      اقای چمران مردم انقلابشون دوست دارن اما تحمل مدیران بی لایق وبی عرضه واختلاسگر راضی نیستن سیل مردم را به کمیته امداد هنر مسولان باند بی سواد است مردم از وضع ناراضی هستن دوزد از دوزد حمایت کردن مردم مشکل معیشتی بیکاری مردم به ستوه دراورده خون شهیدان دوزدها دارن پایمال میکنند

    • بدون نام

      چرا بعد از دو هفته ،حالاسرتون را از زیر لحاف بیرون آورده اید و. واکنش نشوت میدهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج