۱۲۴۹۶۱۰
۷۳۱
۷۳۱
پ

اطلاعات سری گلکسی S۲۳ سامسونگ لو رفت

در این مطلب به مرور مجموعه اطلاعات لو رفته از سری مورد انتظار گلکسی S۲۳ سامسونگ شامل مشخصات، رنگ‌بندی و زمان عرضه می‌پردازیم.

گجت نیوز نوشت: در این مطلب به مرور مجموعه اطلاعات لو رفته از سری مورد انتظار گلکسی S۲۳ سامسونگ شامل مشخصات، رنگ‌بندی و زمان عرضه می‌پردازیم.

پاییز معمولا فصلی پرخبر برای افرادی است که قصد خرید یک گوشی هوشمند جدید را دارند. در ماه سپتامبر، اپل از سری آیفون ۱۴ رونمایی کرد و چند روز قبل نیز گوگل، سری جدید پیکسل ۷ را در معرض دید عموم قرار داد. اما نوبتی هم که باشد، نوبت سامسونگ است که با معرفی سری گلکسی S۲۳، نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند. غول کره‌ای مدتی است که در حال کار بر روی سری پرچم‌دار جدید خود است، اما تا زمان عرضه آن که احتمالا به ماه فوریه (بهمن) موکول شده، باید منتظر بمانیم.

با این حال، در طول این مدت، اطلاعات مختلفی از سری گلکسی S۲۳ لو رفته که با استناد به آنها، در ادامه به مرور ویژگی‌ها، مشخصات و سایر جزئیاتی که به دست رسیده است، می‌پردازیم. سه دستگاه سری Galaxy S۲۳، شامل اس ۲۳ معمولی، پلاس و اولترا، چند هفته‌ای است که در کانون توجه افشاگران قرار گرفته‌اند و جزئیات مختلفی درباره هر یک منتشر شده است.

رنگ‌بندی سری گلکسی S۲۳

اطلاعات سری گلکسی S۲۳ سامسونگ لو رفت

راس یانگ، به عنوان افشاگر و منبع داخلی مورد اعتماد، اخیرا با انتشار توییتی، عنوان کرده که ظاهرا هر سه نسخه سری گلکسی S۲۳ در رنگ‌های بژ، مشکی، سبز و صورتی روشن عرضه خواهند شد. بنابراین سامسونگ در این نسل، تعداد رنگ‌های پیشنهادی خود به کاربران را کاهش داده، اما این تصمیم ممکن است در آینده دستخوش تغییر شود. چنانکه نسخه Bora Purple گلکسی اس ۲۲ نیز به عنوان یک رنگ جدید، چند ماه پس از معرفی این سری، به طور غیرمنتظره‌ای عرضه شد.

مشخصات فنی

گلکسی اس ۲۳ اولترا، به عنوان پرچم‌دار این سری به نمایشگر ۶.۸ اینچی +AMOLED با وضوح QHD مجهز خواهد شد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. طراحی این گوشی تقریبا مشابه با گلکسی اس ۲۲ اولترا خواهد بود و دارای یک خروجی برای تعبیه قلم S-Pen است.

این گوشی دارای سیستم چهارگانه دوربین در قاب پشت خواهد بود که شامل سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و یک لنز ثانویه تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۰ برابری است. در این نسل، پشتیبانی از توان شارژ، از ۴۵ وات در سری گلکسی اس ۲۲، به ۲۵ وات کاهش خواهد داشت.

اطلاعات سری گلکسی S۲۳ سامسونگ لو رفت

از سوی دیگر، ابعاد نمایشگرهای دو سری اس ۲۳ پلاس و استاندارد، به ترتیب ۶.۶ و ۶.۱ اینچ خواهد بود. هم‌چنین هر دو نسخه از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و وضوح فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کنند. در قاب پشتی هر یک نیز سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، همراه با دوربین‌های فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی قرار خواهند داشت. در هر دو مدل، احتمالا از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین جلو استفاده خواهد شد. طبق گزارش‌ها، گوشی گلکسی S۲۳ پلاس به باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات مجهز خواهد شد. هم‌چنین، هر سه نسخه، از پردازنده جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام استفاده خواهند کرد.

تاریخ عرضه سری گلکسی S۲۳

سامسونگ قصد دارد در اوایل سال آینده، سری گلکسی اس ۲۳ را روانه بازار کند. تاریخ عرضه این نسل برای ژانویه یا فوریه ۲۰۲۳ (دی و بهمن) پیش‌بینی شده است. در حال حاضر، غول کره‌ای هیچ اعلامیه‌ای برای رویداد مورد انتظار Unpacked آتی برای معرفی خانواده Galaxy S۲۳ منتشر نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج