۱۲۴۹۸۲۶
۲۰۵۹
۲۰۵۹
پ

دستمزد هشت‌هزار دلاری بعضی از پرستاران کودک

در برخی از این موقعیت‌ها پرستار کودک علاوه بر دستمزد و اسکان رایگان در محله‌های مرفه، خوراک، تعطیلات در اقصی نقاط جهان و مزایای پزشکی نیز دریافت می‌کند

ایندیپندنت: این روزها پرستاران ماهر و باتجربه بیش از هر زمان دیگری در امارات متحده عربی طرفدار دارند و والدین اماراتی حاضرند برای تضمین آینده فرزندان خود، مبالغ هنگفتی به پرستاران بپردازند.

با افزایش تقاضا برای استخدام پرستاربچه، برخی از این پرستاران کارکشته علاوه تامین محل اقامت، خوراک و البته سفرهای مکرر به خارج از کشور، ماهانه تا سقف ۳۰ هزار درهم، معادل هشت هزار دلار در ماه، حقوق می‌گیرند.

بر اساس آگهی‌های شغلی که آژانس‌های استخدام و خانواده‌ها منتشر می‌کنند، پرستاران تحصیل‌کرده در امارات متحده عربی بسیار مورد توجه‌اند و دستمزد خوبی دریافت می‌کنند. حقوق ماهیانه یک پرستار باتجربه و واجد شرایط که انگلیسی زبان اولش باشد، بین شش هزار و ۸۰۰ تا هشت هزار دلار است. این از میانگین حقوق یک مدیر بازرگانی سطح متوسط بالاتر ​​است.

در این موقعیت‌های شغلی، علاوه بر حقوق، اسکان رایگان در محله‌های مرفه، خوردوخوراک، گذراندن تعطیلات در اقصی نقاط جهان و مزایای پزشکی هم ارائه می‌شوند.

کار به عنوان پرستاربچه یا معلم سرخانه برای بسیاری از زنانی که مایل‌اند به امارات متحده عربی مهاجرت کنند یا در حال حاضر در این کشور اقامت دارند، یک شغل پرسود است.

با مهاجرت روزافزون خانواده‌های مرفه به امارات متحده عربی، تقاضا برای پرستاران تحصیل‌کرده غربی بسیار بالا رفته و بسیاری از خانواده‌ها حاضرند بابت استخدام یک پرستار بسیار ماهر برای فرزندانشان تا هشت هزار دلار هم بپردازند. سارا، یک بانکدار مستقر در ابوظبی، که دنبال یک پرستاربچه بریتانیایی است، در گفت‌وگو با نشریه نشنال، درباره دغدغه‌های خود گفت: «استاندارد انتظارات من واقعا بسیار بسیار بالا است و اگر لازم باشد، حاضرم برای به دست آوردن یک پرستار سطح بالا که بتوانم به او اعتماد کنم، هشت هزار دلار دستمزد بپردازم.»

سارا می‌گوید که بین زندگی پرمشغله در شرکت و سفرهای کاری طولانی، در تلاش است برای دوقلوهای دو ساله‌اش بهترین شرایط مراقبت را فراهم کند: «من به دنبال بخش پیش‌پاافتاده مراقبت‌های خانگی مثل شست‌وشو، پخت‌وپز و تمیزکاری نیستم... من پرستاری می‌خواهم که بتواند با فرزندانم با انگلیسی سلیس ارتباط برقرار کند. باید پاسپورتی داشته باشد که به او اجازه دهد با من و بچه‌ها به سفرهای متعدد بیاید. باید تجربه و معرف‌های خوبی داشته باشد تا بتوانم روی او حساب کنم.»

در حالی که برخی از خانواده‌ها هنوز ترجیح می‌دهند با پرستاران حرفه‌ای از انگلستان یا سایر کشورهای اروپایی کار کنند، تقاضا برای استخدام پرستارهای واجد شرایط مقیم امارات همچنان در حال افزایش است.

آنجلیکا رابینسون، مدیر اجرایی یک شرکت مشاور مستقر در دبی، به نشنال گفت: «چند سال پیش اوضاع متفاوت بود. گزینه‌ها محدود بودند. اکنون ما خوش‌شانسیم که در خود امارات، تعداد زیادی متقاضی کار داریم. برای خانواده‌ها آسان‌تر است که خودشان شخصا با نامزد موردنظر ملاقات کنند و یک دوره آزمایشی دوهفته‌ای یا بیشتر هم داشته باشند.»

پرستارکودک‌ها از امارات متحده عربی، بریتانیا، ایالات متحده و برخی حتی از آفریقای جنوبی و نیوزیلند برای موقعیت‌های شغلی در امارت درخواست می‌دهند. بیشتر آژانس‌های کاریابی نیز بین ۱۵ تا ۲۰ درصد از حقوق سالانه شخص را به عنوان هزینه خدمات کاریابی دریافت می‌کنند. این آژانس‌ها پیش از معرفی نامزدها به خانواده‌ها درباره توانایی‌ها و سابقه پرستاران تحقیقات دقیق و مفصلی انجام می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج