۱۲۵۰۰۳۵
۴۳۶۶
۴۳۶۶
پ

بارش باران در راه این ۵ استان کشور

​رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده باران در ۵ استان و کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده باران در ۵ استان و کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز سه‌شنبه (۱۹ مهرماه) در برخی مناطق گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بارش باران در راه این 5 استان کشور

وی افزود: چهارشنبه و پنجشنبه(۲۰ و ۲۱ مهرماه) بارش در سواحل غربی دریای خزر و شرق اردبیل شدت یافته و در بخش‌هایی از شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش باران گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه(۲۲ مهرماه) در برخی مناطق شمال غرب و نیمه غربی سواحل دریای خزر و شنبه(۲۳ مهرماه) در بخش‌هایی از استان‌های گیلان و اردبیل ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: سه‌شنبه و چهارشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش محسوس دما رخ خواهد داد. امروز نیمه شرقی دریای خزر، چهارشنبه و پنج شنبه نیمه‌غربی دریای خزر و از چهارشنبه تا اوایل وقت پنج‌شنبه غرب خلیج فارس مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ مهرماه)صاف و همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه و روز پنجشنبه (۲۱ مهرماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ مهرماه ) «اهواز» با دمای ۴۱ و ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و «شهرکرد» با دمای ۳ و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج