adexo3
۱۲۵۰۵۸۳
۳۷۶۲
۳۷۶۲
پ

شرط تمام شدن اعتراضات خیابانی چیست؟

مردم معترض، اگر مشاهده کنند که مشکلات اقتصادی برطرف شده و حقوق شهروندیشان توسط دولتمردان رعایت می‌شود، به اعتراضات پایان می‌دهند و با مسئولین همراهی خواهند کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود نوشت: مردم معترض، اگر مشاهده کنند که مشکلات اقتصادی برطرف شده و حقوق شهروندیشان توسط دولتمردان رعایت می‌شود، به اعتراضات پایان می‌دهند و با مسئولین همراهی خواهند کرد.

در کشور ما نیروهای زیادی وجود دارند که آمادگی خدمت به مردم و نظام را دارند و از تجربیات ارزشمندی نیز برخوردارند ولی به دلایل واهی که ناشی از انگ‌های عناصر تفرقه‌افکن و افراطی است، منزوی هستند و از وجود آنها برای اداره کشور استفاده نمی‌شود.

جمهوری اسلامی ایران، وقتی می‌تواند منادی وحدت مذاهب و ادیان و اقوام باشد که وحدت درونی نیروهای وفادار به انقلاب و نظام را محقق نماید. تحقق این وحدت، به ویژه اکنون که کشورمان دچار اعتراضات است و عده‌ای نیز با سوء‌استفاده از اعتراضات، تلاش می‌کنند ناآرامی ایجاد کنند دشمنان خارجی نیز به آن دامن می‌زنند، اهمیت زیادی دارد و نباید برخورداری آن از اولویت را نادیده گرفت.

تردیدی نیست که به خواسته معترضین باید توجه و مطالبات آنان برآورده شود. این اقدام عملی، راه را برای ادامه یافتن اعتراضات می‌بندد. البته نباید تصور شود که بدون حل مشکلات مردم و برآورده کردن مطالبات بر حق آنان، تغییری در نگاه‌ها به وجود می‌آید.

مردم معترض، اگر مشاهده کنند که مشکلات اقتصادی برطرف شده و حقوق شهروندیشان توسط دولتمردان رعایت می‌شود، به اعتراضات پایان می‌دهند و با مسئولین همراهی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج