۱۲۵۱۰۶۹
۱۳۱۲
۱۳۱۲
پ

رستوران باغ بهشت فشم

فشم یکی از مناطقی است که بیشتر ساکنان تهران برای فرار از آلودگی هوا و آلودگی صوتی برای تفریحات به آن پناه می‌برند.در این مطلب به معرفی یکی از رستوران‌های فشم می‌پردازیم تا به شما در انتخاب کمک کنیم

فشم یکی از مکان‌های تفرحی در حاشیه تهران است که بسیاری از مردم تهران برای تفریح به آن‌جا می‌روند.آب و هوای مناسب باعث شده فعالیت‌ها تفریحی و اقتصادی در این مکان بیشتر باشد و مشتریان زیادی به این مکان تفریحی مراجعه کنند.مراجعه تعداد زیاد مشتری منجرب رقابت در میان کسبه می‌شود و رستوران داران منطقه فشم نیز از این قاعده به دور نیستند.در میان این باغ رستوران‌ها،رستوران باغ بهشت فشم از جمله بهترین‌های این منطقه از نظر کیفیت است که طرفداران خود را دارد. در ادامه این مطلب به این رستوران پرداخته و شما را بیشتر با این رستوران آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

رستوران باغ بهشت فشم

درباره رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت فشم یکی از رستوران‌هایی است که به دلیل شهرت زیاد به هر مسافری پیشنهاد می‌شود.رستوران باغ بهشت اول جاده فشم باغی طبقاتی به مساحت تقربی ۴۰۰۰مترمربع و دارای ۶ طبقه است که این فضای بزرگ به دلیل شرایط آب و هوایی فشم،بسیار سرسبز و باصفاست.این باغ به دلیل سبک معماری ویژه،کمترین آسیب را به منابع طبیعی اطراف خود زده و با نهایت استفاده از زیبایی محیط، آسیب به آن را به حداقل رسانده.این باغ رستوران در سال 1391 توسط برادران امینیان در منطقه فشم افتتاح شد و در مدت زمان نه چندان طولانی به دلیل کیفیت خوب و فضای زیبا به یکی از شلوغ‌ترین رستوران‌های فشم تبدیل شد.

رستوران باغ بهشت فشم

غذا‌های رستوران باغ بهشت

بدون شک داشتن فضای زیبا برای یک باغ رستوران در منطقه فشم یک امتیاز مثبت به حساب می‌آید اما هیچ رستورانی به دلیل داشتن فضای زیبا مورد استقبال گسترده قرار نمی‌گیرد.غذای با کیفیت از فاکتورهایی است که یک رستوران باید قبل از هر چیز به آن توجه داشته باشد و رستوران بهشت در فشم به خوبی از این آزمون سربلند بیرون آمده.منوی غذاهای سنتی ایرانی در این رستوران طرفداران زیادی دارد و توانسته بیشتر مشتریان این رستوران را با رضایت کامل بدرقه کند.این رستوران با داشتن غذاهای سنتی ایرانی مانند جوجه کباب،کاسه کباب همراه با نان تازه محلی،گردن گوسفندی و دیزی مخصوص خودش را میان مسافران فشم مشهور کرده است.رستوران باغ بهشت فشم با داشتن منوی تکمیل در سه وعده اصلی صبحانه،ناهار و شام می‌تواند در هر ساعتی در روز و شب پذیرای مسافران باشد.

رستوران باغ بهشت فشم

امکانات رستوران باغ بهشت

هر رستوران برای بهترین بودن نیازمند داشتن امکاناتی است تا او را به این درجه نزدیک‌تر کند.این امکانات بعد از داشتن فضای مناسب و غذای باکیفیت باعث بالاتر رفتن احساس رضایت مشتری می‌شود.فاکتورهایی مانند داشتن پارکینگ،موسیقی زنده،سرو شدن غذا در فضای طبیعی مانند لب رودخانه می‌تواند هر رستورانی را به بهترین بودن نزدیک‌تر کند.جای تعجب است که یک رستوران تمام این فاکتورها را داشته باشد اما رستوران باغ بهشت فسم با داشتن تمام امکانات ذکر شده به خوبی توانسته جایگاه بهترین بودن را در میان رستوران‌های فشم پیدا کند.

رستوران باغ بهشت فشم

از دیگر امکانات رستوران باغ بهشت فشم می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • آلاچیق‌های چهارفصل
  • پارکینگ اختصاصی
  • کادر حرفه‌ای و خوش برخورد
  • سرویس‌دهی به موقع
  • داشتن نظافت و بهداشت

رستوران باغ بهشت فشم

جهت رزرو همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۵۳۲۶۱۳

۰۲۱-۲۶۵۳۲۶۱۴

۰۹۱۲۱۵۰۲۹۴۷

رستوران باغ بهشت فشم

باغ بهشت را در اینستاگرام دنبال کنید.

@baghebehesht_fasham

رستوران باغ بهشت فشم

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب مراجعه نمایید.

baghebehesht.com

رستوران باغ بهشت فشم

تهران، جاده فشم، اول زردبند

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج