۱۲۵۱۲۰۵
۵۱۹
۵۱۹
پ

سردار کوثری: آزادی بیان در ایران همتا ندارد

نماینده تهران در مجلس گفت : مجدداً به افراد فریب‌خورده می‌گوئیم که باید با مطالعه نسبت به مسائل آگاه شوند و سپس اگر خواستند درباره مسائل اجتماعی بپردازند آن‌گاه اعتراض کنند چرا که گوش شنوا برای شنیدن اعتراضات آن‌ها وجود دارد.

فارس نوشت: نماینده تهران در مجلس گفت : مجدداً به افراد فریب‌خورده می‌گوئیم که باید با مطالعه نسبت به مسائل آگاه شوند و سپس اگر خواستند درباره مسائل اجتماعی بپردازند آن‌گاه اعتراض کنند چرا که گوش شنوا برای شنیدن اعتراضات آن‌ها وجود دارد.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت اظهار کرد: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با آگاهی تمام معنا و به تاسی از رفتار و کردار ائمه و معصومین به ویژه پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به پیروزی رسید.

وی افزود: عمده مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی با آگاهی نسبت به موارد مذکور به صورت میلیونی وارد صحنه شده و حضرت امام خمینی(ره) با مشخص‌کردن خط مشی توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند. به همین دلیل، مکاتب مادی زیر سوال رفت چرا که این آگاهی با جان و فکر مردم صورت گرفته بود. در صورتی که سایر انقلاب‌ها براساس زور، فشار و ایجاد ارعاب به نتیجه رسیده بودند و به همین دلیل، آن‌چنان نتوانستند مسیر خود را ادامه بدهند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اکنون افرادی در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند که بدون آگاهی، اطلاع و اینکه از چه کسی حرف شنوی دارند، تصریح کرد: این افراد از کسانی حرف شنوی دارند که غیر از جنایت، زیاده‌خواهی و زیرپا گذاشتن حقوق بشر بلد نیستند. آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، سردمداران عربستان که پول بسیاری صرف کرده و برخی کشورهای اروپایی مانند انگلیس،آلمان و فرانسه نیز از این اغتشاشگران حمایت‌ می‌کنند.

وی ادامه داد: باید گفت اغتشاشگران ناآگاه هستند و می‌خواهند یک مسئله‌ای را با زور و خشونت به مردم تحمیل کنند و با خشن‌ترین راه و روش به پیروزی برسند، در صورتی که مردم نسبت به این مسائل آگاه هستند و نه تنها به آن توجهی نمی‌کنند بلکه این تفکر را کاملاً رد می‌کنند به ویژه مردم ما که کاملاً نسبت به مسائل آگاهند. در واقع، اگر کسی آگاه و بصیر باشد با این اغتشاشگران همراهی نخواهد کرد.

کوثری با بیان اینکه مردم صف خود را از تعداد محدود و اندک اغتشاشگران جدا کردند، اظهار کرد: اغتشاشگران را می‌توان به دو گروه تقسیم کرد؛ یک گروه افرادی خودفروخته و وابسته هستند و دستگاه امنیتی باید آن‌ها که به عنوان لیدرها شناخته می‌شوند را شناسایی و دستگیر و با شدت با آن‌ها برخورد کنند. گروه دوم، جوانان هستند که به صورت احساسی از فضای مجازی توجیه شده و با فریب لیدرها وارد صحنه شده‌اند. این‌گونه می‌شود که شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند در صورتی که سطح آزادی بیان موجود در کشور ما به گونه‌ای است که در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود ندارد و سردمداران این کشورها به دروغ ادعای وجود آزادی بیان می‌کنند.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آگاهی و بصیرت ملت ما باعث شد که نه تنها با اغتشاشگران همراهی نکنند بلکه آن‌ها را تنها بگذارند و آنها شکست بخورند، تصریح کرد: مشاهده می‌کنیم وقتی که این افراد دستگیر شده و آگاه می‌شوند از کار خود پشیمان هستند. البته آن دسته که عاملان اصلی فریب جوانان هستند باید به اشد مجازات برسند که بحث آن‌ها از سایرین جدا است.

کوثری افزود: به لطف خدا مشاهده می‌کنیم که مردم آگاه ما با اندک اغتشاشگران همراهی نکردند و بدانند که قطعاً راه به جایی نخواهند برد. ما در درجه اول همیشه از طریق اینکه مردم باید آگاه شوند، حکومت و نظام جمهوری اسلامی را به پیش بردیم و اگر این چنین نبود این نظام هیچ‌موقع نمی‌توانست به راه خود ادامه داد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان تاکید کرد: مجدداً به افراد فریب‌خورده می‌گوئیم که باید با مطالعه نسبت به مسائل آگاه شوند و سپس اگر خواستند درباره مسائل اجتماعی بپردازند آن‌گاه اعتراض کنند چرا که گوش شنوا برای شنیدن اعتراضات آن‌ها وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج