۱۲۵۱۷۳۳
۹۲۲۳
۹۲۲۳
پ

حمله به نماینده قم: کاش «حرف نزدن» بلد بودید!

مسعود‌فروغی سردبیر روزنامه‌ فرهیختگان نوشت: همه می‌دانند شرایط کشور در یک ماه اخیر ویژه است، مرگ مهسا امینی در فرآیند گشت ارشاد و پاسخ‌های دیرهنگام و مبهم پلیس و بعد آن همه داستان تلخ. در شرایط ویژه رسانه‌ها جلوتر از کارکرد ایجابی می‌توانند منبع پمپاژ حال منفی شوند و بخاطر همین تمام صاحبان تریبون که رسانه دارند یا به آن دسترسی دارند باید مراقب باشند.

جماران: مسعود‌فروغی سردبیر روزنامه‌ فرهیختگان نوشت: همه می‌دانند شرایط کشور در یک ماه اخیر ویژه است، مرگ مهسا امینی در فرآیند گشت ارشاد و پاسخ‌های دیرهنگام و مبهم پلیس و بعد آن همه داستان تلخ. در شرایط ویژه رسانه‌ها جلوتر از کارکرد ایجابی می‌توانند منبع پمپاژ حال منفی شوند و بخاطر همین تمام صاحبان تریبون که رسانه دارند یا به آن دسترسی دارند باید مراقب باشند.

در این وانفسای روزگار که زیر بمباران لشکر رسانه‌ای دشمن هستیم، یک نماینده مشهور مجلس در گفت‌وگو با یک رسانه اظهارات حاشیه ساز جدیدی مطرح کرده، جناب ذوالنوری گفته: «ماده ۶۳۸قانون مجازات اسلامی نیز گفته است عدم رعایت حجاب جرم است و جرم انگاری کرده است و گفته است مجازات خاطیان ۷۴ضربه شلاق و دو ماه زندان یا جزای نقدی بدل الحبس است.»

نماینده قم در مجلس گویا در دنیای دیگری زندگی می‌کند و متوجه نیست این حرف‌ها بنزین روی آتش احساسات ملت است. مگر رهبر انقلاب نگفت موضوع حجاب و بد حجابی نیست؟ مگر آقای ذوالنوری کوه شبهات جوانان را مشاهده نمی‌کند؟ مگر نمی‌بیند اخبار جعلی رسانه سعودی درباره مرگ دانش‌آموز و ... به راحتی در جامعه پخش می‌شود؟ یعنی نمی‌داند گفتگو درباره شلاق زدن به بدحجاب یعنی تعمیق شکاف فعلی؟ دوست داریم باورمان شود جواب همه این‌ها را نمی‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج