۱۲۵۲۱۶۵
۳۶۲۲
۳۶۲۲
پ

کارگر بدصفت با آبروی خانم صاحب‌کارش بازی کرد

چند روز قبل خانم جوانی با مراجعه به پلیس فتا در اراک شکایتی مبنی بر اخاذی اینترنتی مطرح کرد و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

 رکنا: چند روز قبل خانم جوانی با مراجعه به پلیس فتا در اراک شکایتی مبنی بر اخاذی اینترنتی مطرح کرد و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

سرهنگ احسان آنقی، رئیس پلیس فتا استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت که شخصی با ایجاد مزاحمت در اینستاگرام به وی اعلام داشته است که تصاویر شخصی او را در اختیار دارد و در قبال دریافت یک دستگاه تلفن همراه و ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد، از انتشار این تصاویر خودداری می‌کند در غیر این صورت تصاویر را منتشر خواهد کرد.

سرهنگ آنقی بیان کرد: اگرچه شاکی در اظهارات خود بیان داشت که تصویر خصوصی و نامناسبی در دسترس دیگران قرار نداده اما از ترس آبرو و احتمال به سرقت رفتن اطلاعات و تصاویر از تجهیزات هوشمندش اقدام به تحویل تلفن همراه و ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد به شخص کلاهبردار کرده بود.

وی افزود: اگرچه متهم در نحوه ارتباط با شاکی و تحویل اقلام از وی بسیار حرفه‌ای عمل کرده بود و سعی بر آن داشت که اثری از خود برجا نگذارد، اما کارشناسان خبره پلیس فتا با استفاده از کوچک‌ترین سرنخ‌های موجود دست به کاری بزرگ زده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تا حدودی هویت متهم اصلی پرونده را شناسایی کردند.

در ادامه با جمع‌آوری اظهارات تکمیلی از شاکی پرونده و در کنار هم قرار دادن تکه‌های پازل پرونده متهم اصلی با هویت دقیق و مشخص شناسایی و معلوم شد وی از کارگران کارگاه شاکی پرونده بوده است و پس از دستگیری ضمن اعتراف به عمل صورت گرفته در اظهارات خود بیان داشت که به طمع پول و منافع مالی اقدام به ترساندن کارفرمای خود و دریافت وجه و تلفن همراه کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: تصاویر و اطلاعات شخصی خود را در تلفن همراه خود نگهداری نکنید و از به اشتراک‌گذاری تصاویر و اطلاعات شخصی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جداً خودداری نمایید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج