۱۲۵۳۴۳۷
۸۸۸۹
۸۸۸۹
پ

چرا استایل الهه حصاری به زیبایی چشمانش نیست؟

الهه حصاری، بازیگر جوان و خوش‌چهره‌ی سینما و تلویزیون است که از سال ۱۳۸۷ وارد حرفه‌ی بازیگری شده و با بازی در سریال‌هایی مثل قلب یخی و ممنوعه و زخم کاری بیشتر شناخته شده است.

چی بپوشم_ رعنا شریعتی: الهه حصاری، بازیگر جوان و  خوش‌چهره‌ی سینما و تلویزیون است که از سال 1387 وارد حرفه‌ی بازیگری شده و با بازی در سریال‌هایی مثل قلب یخی و ممنوعه و زخم کاری بیشتر شناخته شده است.

در این مطلب از چی بپوشم که از سری مطالب تحلیل استایل سلبریتی‌ها است، با هم تعدادی از استایل‌های این بازیگر زیبا را در موقعیت‌های مختلف می‌بینیم و بررسی می‌کنیم.

چرا استایل الهه حصاری به زیبایی چشمانش نیست؟

الهه حصاری از نظر قد و هیکل، لاغر و ظریف است و قد متوسطی هم دارد. او اندام خود را می‌شناسد و معمولا سعی می‌کند، لباس‌هایی را انتخاب کند که مناسب قد و هیکلش باشد.

علاقه به پوشیدن مانتوهای بلند

این بازیگر سینما و تلویزیون، بارها با مانتوهای ساده و بلند در مراسم رسمی اکران فیلم‌ها حاضر شده است.

مانتوی کتانی که در این استایل انتخاب کرده است، قدی تا مچ پا دارد و در قسمت کمر هم گت شده که بسیار مناسب کمر باریک او می‌باشد. باز بودن جلوی مانتو در قسمت پایین تنه، با توجه به پاهای لاغر و قد متوسط او انتخاب درستی برای این استایل بود.

یقه‌ی پهن مانتو هم با بالاتنه‌ی لاغر الهه کاملا همخوانی دارد. از آن جایی که این استایل بیشتر اسپورت و کژوال است، بهتر بود به جای روسری مشکی بلند از یک شال نخی استفاده می‌کرد.

چرا استایل الهه حصاری به زیبایی چشمانش نیست؟

رنگ صورتی کیفش را هم احتمالا به دلیل پاستلی بودن آن و هماهنگی با رنگ پاستلی مانتو و کتانی‌اش انتخاب کرده است.

 

الهه حصاری در مراسم اکران فیلم کروکودیل هم مانتوی بلندی به تن کرد که باز هم جلو باز بوده و در قسمت کمر، کمی جمع‌تر دوخته شده است. اما این بار مانتوی بلند جلو باز را با شلوار واید ریش‌ریش‌دار ست کرده که قد شلوار هم نسبت به سندل‌های پلتفرمش، درست انتخاب شده است. نکته‌ی نه‌چندان جالبی که در این استایل خودنمایی می‌کند، قد بیش‌ازحد بلند شال نخی او است که زیبایی سایر اجزا را پوشانده.

چرا استایل الهه حصاری به زیبایی چشمانش نیست؟

در این جا هم مانتوی بلند جلو باز دیگری را در استایلی با رنگ‌های کاملا خنثی به کار برده است. استایلی که به دلیل یکنواخت بودن بیش از حد ممکن است کمی خسته‌کننده باشد. استفاده از یک کیف صورتی یا پوشیدن یک تیشرت رنگی به جای طوسی زیر مانتو یا حتی انتخاب شالی با رنگ شادتر، می‌توانست این استایل را از یکنواختی درآورد.

چرا استایل الهه حصاری به زیبایی چشمانش نیست؟

همانطور که در این عکس می‌بینید، این بازیگر خوش‌خنده برای فصل‌های سرد سال هم از پالتوهای بلند و جلو باز غافل نشده است. رنگ شتری پالتو بسیار مناسب و تداعی‌کننده‌ی زیبایی‌های پاییز است و رنگ طوسی شال و بلوزش هم به خوبی با هم ست شده‌اند.

می‌بینید که استفاده از یک اکسسوری کوچک مثل کمربند چرم قهوه‌ای باریک، چقدر روی زیبایی استایلش تاثیرگذار بوده است.

چرا استایل الهه حصاری به زیبایی چشمانش نیست؟

مانتوهای کوتاه عروسکی؛ مناسب اندام الهه

برای خانم‌های جوان لاغراندام با قد متوسط، مانتوهای عروسکی و چین‌دار گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. الهه حصاری هم این موضوع را به خوبی می‌داند و با توجه به سن کم خود با پوشیدن مانتوهای چین‌دار دخترانه، جلوه‌ی خاصی به استایلش می‌دهد.

او در این استایل مونوکروم مشکی شیک با پالتوی کوتاه و چین‌دار و کمربند پهن، استایل زیبایی را برای خود رقم زده است. پوشیدن چکمه‌های جورابی تا بالای زانو هم، قد او را بلندتر نشان داده است.

چرا استایل الهه حصاری به زیبایی چشمانش نیست؟

این تیپ الهه کمی کژوال‌تر از قبلی به نظر می‌رسد. پالتوی کوتاه چین‌دار و عروسکی با شلوار جین جذب و پوتین‌های خزدار، بهترین ترکیب را ساخته است.نوع بستن شالش هم به نوبه‌ی خود منحصربه‌فرد و خلاقانه و مناسب این استایل دخترانه‌ی او است.

چرا استایل الهه حصاری به زیبایی چشمانش نیست؟

انتخاب یقه و آستین‌های پهن و پف‌دار

یکی از گزینه‌هایی که برای افرادی با بالاتنه‌ی لاغر و ظریف مناسب است، پوشیدن مانتو یا پالتوهایی است که یقه و آستین‌های پهن و پف‌دار دارند.

الهه حصاری با توجه به این قانون، به خوبی از پالتوهای خزدار با یقه‌های بزرگ استفاده می‌کند تا ظریف بودن بالاتنه‌ و شانه‌هایش را جبران کرده باشد.

چرا استایل الهه حصاری به زیبایی چشمانش نیست؟

همانطور که گفتیم علاوه بر یقه‌های پهن، آستین‌های پفکی هم به درشت‌تر نشان دادن بالاتنه کمک می‌کند. در این استایل الهه حصاری آستین‌های پفی توری مانتو در عین زیبایی، ظرافت شانه‌ها را هم پوشش داده است.

چرا استایل الهه حصاری به زیبایی چشمانش نیست؟

این بازیگر گاهی اوقات هم به جای استفاده از یقه‌های پهن و آستین‌های پفکی با اکسسوری‌هایی مثل شال‌های پشمی، خود را چهارشانه‌تر جلوه می‌دهد.

چرا استایل الهه حصاری به زیبایی چشمانش نیست؟

نوع خاص پوشش سر

از آن جایی که الهه حصاری طرفدار مدل‌ها و طرح‌های خاص و متفاوت است، برای پوشش سر در مکان‌ها و زمان‌های مختلف، از آیتم‌های خلاقانه‌ای استفاده می‌کند.

بستن توربان‌ گیپوری سفید و ترکیب آن با یک ژاکت جین زیبا برای یک روز تابستانی از خلاقیت‌های این بازیگر است.

چرا استایل الهه حصاری به زیبایی چشمانش نیست؟

یا همنچنین وقتی شال ساده‌ی خود را به این زیبایی بسته و استایل مینیمال جالبی را می‌سازد.

چرا استایل الهه حصاری به زیبایی چشمانش نیست؟

او حتی در مراسم رسمی و با استایل‌های مجلسی‌اش هم خلاقیت در مدل بستن روسری را امتحان می‌کند. نوع بستن روسری در این استایل با توجه به نوع یقه‌ی مانتو کاملا درست و به‌جا بوده است.

چرا استایل الهه حصاری به زیبایی چشمانش نیست؟

به پایان یکی دیگر از مطالب تحلیل استایل سلبریتی‌ها رسیدیم. شما دوست دارید استایل کدام یک از سلبریتی‌های ایرانی یا خارجی را با هم تحلیل کنیم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج