۱۲۵۳۴۸۴
۱۱۳۵
۱۱۳۵
پ

حمله دوباره به یک نقاشی نفیس با پوره سیب‌زمینی

این نقاشی با نام «Meules» اثر «کلود مونه» نقاش فرانسوی از سال ۲۰۱۷ برای نمایش به موزه باربرینی در شهر پوتسدام آلمان منتقل شده و از آن تاریخ تاکنون به امانت در آنجا نگهداری می‌شود.

تسنیم به نقل از گاردین: آلمانی‌های معترض به تغییرات اقلیمی و تخریب محیط زیست، روز گذشته به یک تابلوی نقاشی گران قیمت اثر «کلود مونه» که در موزه باربرینی نگهداری می‌شود، حمله کردند.

این نقاشی با نام «Meules» اثر «کلود مونه» نقاش فرانسوی از سال ۲۰۱۷ برای نمایش به موزه باربرینی در شهر پوتسدام آلمان منتقل شده و از آن تاریخ تاکنون به امانت در آنجا نگهداری می‌شود. 

معترضان گفته‌اند که این اقدام به عنوان زنگ خطری برای مواجهه با یک فاجعه آب و هوایی طراحی شده است. آنها همچنین اظهار کرده‌اند که ما در یک فاجعه آب و هوایی هستیم اما تنها چیزی که شما از آن هراس دارید سوپ گوجه فرنگی یا پوره سیب زمینی است که روی تابلوهای نقاشی می‌ریزد!

حمله دوباره به یک نقاشی نفیس با پوره سیب‌زمینی

این گروه معترض بر این باور است که دولت آلمان تاکنون همه هشدارهای زیست‌محیطی را نادیده گرفته و کشور را به لبه پرتگاه رسانده است. سخنگوی موزه باربرینی با بیان اینکه تابلوی مذکور به دلیل محافظت با شیشه آسیبی ندیده، اعلام کرده است که این تابلو از روز چهارشنبه بار دیگر در معرض نمایش عمومی قرار خواهد گرفت. 

گالری‌های هنری اخیرا به مکان‌های محبوبی برای اعتراض تبدیل شده‌اند. این دومین حمله‌ای است که در طول 10 روز گذشته به یک اثر هنری صورت می‌پذیرد. آخرین نمونه از این اعتراضات، چندی پیش اتفاق افتاد که طی آن دو جوان معترض از گروهی با عنوان «Just Stop Oil» در گالری ملی لندن با سس گوجه فرنگی به تابلوی معروف گل‌های آفتابگردان اثر «ونسان ون‌گوگ» حمله کردند و پس از آن دست‌های خود را دیواره پائین تابلوی نقاشی چسباندند. آنها هدف از اقدام خود را فشار آوردن به دولت انگلیس جهت اقدام عاجل در زمینه مبارزه با آثار مخرب تغییرات آب و هوایی توصیف کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج