۱۲۵۳۹۸۴
۷۶۲
۷۶۲
پ

بارش باران در راه چند استان کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور، کاهش دما و احتمال بارش برف در نوار شمالی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور، کاهش دما و احتمال بارش برف در نوار شمالی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز خبر داد.

 صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۴ آبان ماه) در بخش‌هایی از گیلان و شمال غرب ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم است.

بارش باران در راه چند استان کشور

وی ادامه داد: پنج‌شنبه ( ۵ آبان‌ماه) در نواحی شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه ( ۶ آبان‌ماه) سامانه بارشی در بخش‌هایی از آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان همچنین استان‌های ساحلی دریای خزر فعالیت خواهد داشت.

وی افزود: شنبه ( ۷ آبان‌ماه) علاوه بر مناطق ذکرشده در بخش‌هایی از خراسان رضوی و شمال خراسان رضوی بارش ادامه خواهد داشت و در این روز شدت بارش در استان‌های گیلان و مازندران افزایش خواهد  یافت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: یکشنبه (۸ آبان‌ماه) با تضعیف سامانه بارشی در بخش‌هایی از سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

وی افزود: امروز در بخش‌های از شرق، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز، پنج‌شنبه در شمال غرب، غرب، مرکز و جمعه در غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: از جمعه تا یکشنبه (۶ تا ۸ آبان‌ماه) در نوار شمالی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز روند کاهش دما پیش‌بینی ‌می‌شود و طی این مدت بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۵ آبان‌ماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ و روز جمعه (۶ آبان‌ماه) نیمه ابری تا ابری و گاهی وزش باد شدید  و رگبار باران با احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۵و۶ آبان‌ماه ) اهواز با دمای  ۳۶ و ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۲ و ۳ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج