جاباما
۱۲۵۵۴۳۱
۱۳۳۵
۱۳۳۵
پ

این خودروی پرطرفدار ۵میلیون تومان ارزان شد

رکود همچنان در بازار خودرو جولان می‌دهد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند قیمت خودرو در روزهای آینده با جهش همراه خواهد بود.

همشهری آنلاین: رکود همچنان در بازار خودرو جولان می‌دهد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند قیمت خودرو در روزهای آینده با جهش همراه خواهد بود.

این خودروی پرطرفدار ۵میلیون تومان ارزان شد

 قیمت خودرو صفر داخلی روز ‌سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ با تغییراتی همراه شد.

برخلاف نوسانات قیمتی که خودروها در بازار تجربه کردند، اما پراید ماه‌هاست که با ثبات قیمت همراه شده است. برای مثال، پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با نرخ ۱۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

اما پژو ۲۰۷ اتومات که هفته‌ها از نوسان قیمتی دور مانده بود، اما در این چند روز، با نوسان قیمتی زیادی همراه شده است. حال این خودرو پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان شد و هم‌اکنون در سطح ۶۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز مانند روز گذشته، دو میلیون تومان افزایش داشت و اکنون ۴۱۴ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت خودروهای پرطرفدار

اما فعالان بازار خودرو می‌گویند که برخی خودروها بیشتر خرید و فروش می‌شوند و پرطرفدار هستند. این خودروها با چه قیمتی در بازار معامله می‌شوند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح سه‌شنبه هم مانند روزهای گذشته، در محدوده ۲۱۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر نیز برخلاف روزهای گذشته، ثابت ماند و حالا ۳۱۱ میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو نیز در بازار کشور در نرخ ۳۶۶ میلیون تومان ثابت ماند.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

اسد کرمی، نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران گفت: بازار همچنان در رکود است. در بازار خودروهای داخلی، برخی از خودروها در چند روز اخیر گران شده و به ندرت خرید و فروش می‌شوند. اما سطح معاملات در بازار خودروهای خارجی بسیار پایین است و قیمت‌ها نیز در چند روز اخیر با افزایش همراه شد. اکثر خریداران خودروهای خارجی، برای سرمایه‌گذاری به سمت این خودروها می‌روند و برای مصرف آن‌ها را خریداری نمی‌کنند.

او افزود: اگر بازار به روند کنونی خود ادامه دهد، خودروهای داخلی با جهش قیمت همراه می‌شوند. اما به نظر می‌رسد بازار خودروهای خارجی در هفته‌های آینده هم با نوسانی همراه نشود. البته به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده هم رکود همچنان در بازار خودرو جولان دهد.

این خودروی پرطرفدار ۵میلیون تومان ارزان شد

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج