۱۲۵۵۷۳۷
۱۶ نظر
۹۴۸۷۲
۱۶ نظر
۹۴۸۷۲
پ

تصاویر یک خون‌آشام واقعی که در تابوت می‌خوابد

مرد جوانی که خود را خون آشام می‌داند درباره زندگی در ترنسیلوانیای رومانی می‌گوید و اینکه خون آشام های واقعی بسیار متفاوت از آنهایی هستند که ما عادت کرده‌ایم در فیلم و سریال ها ببینیم. او ادعا می‌کند که آنها اغلب به‌طور مخفیانه در میان ما راه می‌روند.

روزیاتو: مرد جوانی که خود را خون آشام می‌داند درباره زندگی در ترنسیلوانیای رومانی می‌گوید و اینکه خون آشام های واقعی بسیار متفاوت از آنهایی هستند که ما عادت کرده‌ایم در فیلم و سریال ها ببینیم. او ادعا می‌کند که آنها اغلب به‌طور مخفیانه در میان ما راه می‌روند.

آندریاس بَتِری (Andreas Bathory) که ادعا می‌کند خون آشام است پیش‌تر ادعا کرده بود که ولاد سوم یا ولاد دراکولا (Vlad Tepes)، از شناخته شده ترین حاکمان رومانی در قرون وسطی، در خواب از او دیدن کرده و در مورد زندگی در محوطه قلعه برن در ترنسیلوانیا صحبت کرده است.

آندریاس می‌گوید: «جامعه خون آشام های مدرن در حال حاضر بر ماهیت مادی زندگی متمرکز شده و مبتنی بر غرایز انسانی نظیر اعمال جنسی و احساسات انسانی است اما ما اینجا در ترنسیلوانیا قرن‌هاست که به دنبال چیزی بیش از طبیعت انسانی و امیال و شهوات انسانی هستیم.»

تصاویر یک خون‌آشام واقعی که در تابوت می‌خوابد

او از برخی سنت ها پیروی می‌کند که بسیاری از ما ممکن است آنها را به واسطه افسانه ها بشناسیم. با این حال او می‌گوید که خون نمی‌نوشد و سعی می‌کند مردم را از این کار منصرف کند زیرا برای سلامتی خطر دارد. آندریاس معتقد است برای زنده نگه داشتن یک خون آشام در واقع نیازی به خون نیست و این تنها یک استعاره است که از اساطیر گرفته شده است.

او همچنین می‌گوید خون آشام ها نیازی به ترسیدن از نور خورشید، صلیب، سیر یا آینه ندارند. اما برخی از آنها هنوز از خوابیدن در تابوت لذت می‌برند؛ ازجمله خود آندریاس که ادعا می‌کند این تمرین به او کمک می‌کند تا با نیروهای نادیده ارتباط برقرار کند. او می‌گوید از خوابیدن در تابوت آرامش پیدا می‌کند: «من یک تابوت جدید زیبا دارم و در فکر این هستم که یک هتل کوچک برای خون آشام ها اینجا در ترنسیلوانیا افتتاح کنم. تجربه‌ای باورنکردنی برای افراد عادی که در عین حال می‌تواند برای کسانی که از مرگ می‌ترسند درمانی باشد.»

تصاویر یک خون‌آشام واقعی که در تابوت می‌خوابد

آندریاس در ادامه درباره این توضیح می‌دهد که در جامعه خون آشام ها سطوح مختلفی از تکامل وجود دارد: «برخی از آنها سعی می‌کنند خود را با سبک خاصی تطبیق داده و با ایفای نقش از واقعیت فرار کنند یا برخی در خیال زندگی می‌کنند. دیگران با ظرفیت گرفتن از انرژی دیگران متولد می‌شوند و بسیاری از آنها ناخودآگاه این کار را انجام می‌دهند.»

او ادامه می‌دهد: «دسته دیگر کسانی هستند که با تمرین خون آشام بودن به عنوان یک مسیر معنوی زندگی می‌کنند اما در عین حال با ترکیبی از ویژگی های انسانی درگیر هستند. و بعد کسانی که دارای موهبت بسیار واقعی و قدرت ارتعاش بالاتری هستند. این‌ دسته از خون آشام ها در نهایت از مردم دور می‌شوند. آنها معمولا این کار را به این خاطر انجام می‌دهند که سطح درک و ارتعاش متفاوتی از سایر دنیا دارند.»

بنا به تعریف آندریاس در ترنسیلوانیا دسته دیگری به نام مردگان متحرک نیز وجود دارد که زمانی اتفاق می‌افتد که موجودات مُرده از جهان غیب در افرادی ساکن می‌شوند که اخیرا مُرده‌اند تا از بدن خود برای بازگشت به تغذیه در جهان مادی استفاده کنند اما نه با غذا بلکه با نیروی حیات انسان که در اسطوره های خون آشام ها به صورت خون ظاهر می‌شود اما آنها برای خون نمی‌آیند برای انرژی انسانی می‌آیند.»

آندریاس اعتراف می‌کند که همیشه نمی‌تواند در مورد خون آشام بودنش با دیگران حرف بزند زیرا این کار بسیار خطرناک است و به درک بسیار بالایی نیاز دارد. او می‌گوید: «من این چیزها را برای خودم و تعداد بسیار کمی از افراد در دایره درونی‌ زندگی‌ام نگه می‌دارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اگه قرار به نداشتن هیچ کدوم از خصوصیات باشه که همه ما خون‌آشام و.... هستیم.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اینا جن زده میشن ارتعاش انرژی کیلوچنده

    • ناشناس

      به نظرم آندریاس بیچاره به یه روانپزشک خوب شدیدا احتیاج داره!

      پاسخ ها

      • M

        راست میگید به روانپزشک خوب مراجعه کنه خوبه

    • ناشناس

      دقت کردید اصلا در مورد نرخ دلار صحبتی نمیکنند ...!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • اریا

        اره واقعا

      • ناشناس

        کی باید صحبت می‌کرد منظورت دولته یا اتدریاس؟🤣😅

    • ناشناس

      مسئولان ماهم خون آشام حساب میشن یانه؟

    • عباس

      خدا شفا بده

    • وحید

      احتیاج به بستری و اگر قابل درمان نبود یک کتک مفصل برای فراموش کردن ارجیفی که خودش به خودش القا کرده .

    • ناشناس

      چرا راه دور میری پس همین مسئولای ما پس چیکارن؟

    • ناشناس

      اندریاس دختره یاپسره

    • ناشناس

      دروغغغغغغغغغغ

    • نگین

      مردک روانیه

    • مهسا

      خدا شفا بده

    • 😐

      مادر پدر بدبختش چ زجری از دست این کشیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج