۱۲۵۶۳۲۹
۲۵۵۰
۲۵۵۰
پ

آمار نگران کننده از بارش‌های پاییزی تهران

رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه تهران گفت: از ابتدای سال آبی، سه و هشت دهم میلی متر بارندگی داشته ایم و در بلند مدت این رقم ۲۲ میلی متر بوده که ۸۳ درصد کاهش بارندگی را داریم.

تسنیم: رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه تهران گفت: از ابتدای سال آبی، سه و هشت دهم میلی متر بارندگی داشته ایم و در بلند مدت این رقم ۲۲ میلی متر بوده که ۸۳ درصد کاهش بارندگی را داریم.

فتوکیان، رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه تهران اظهار داشت: میزان حجم مخازن سد‌های تامین کننده آب تهران، ۳۳۶ میلیون متر مکعب است که سال گذشته این رقم ۴۱۵ میلیون متر مکعب بوده و کاهش ۷۹ میلیون متر مکعب داریم.

 وی افزود: از ابتدای سال آبی، سه و هشت دهم میلی متر بارندگی را داشته ایم و در بلند مدت این رقم ۲۲ میلی متر بوده که ۸۳ درصد کاهش بارندگی را داریم.

رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه تهران نصریح کرد: میزان بارندگی آبان ماه در حوضه آبریزی شرکت آب منطقه تهران، سه و هشت دهم میلی متر بوده که در بلند مدت این عدد ۱۳ میلی متر است و کاهش ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.

فتوکیان ادامه داد: با توجه به اینکه سومین سال خشکسالی را پشت سر می‌گذاریم و همه هم میهنان عزیزیمان تا این لحظه با شرکت آب منطقه تهران همکاری کردند و در مصرف آب صرفه جویی داشتند تقاضا می‌کنیم این روند را ادامه بدهند تا بتوانیم این شرایط عبور کنیم.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج