۱۲۵۷۰۲۹
۱۱۶۷
۱۱۶۷
پ

۷ فیلم بی‌نقص تمامی ادوار از نگاه تارانتینو

با توجه به موفقیتی که کوئنتین تارانتینو در طول دوران حرفه ای خود کسب کرده، بی‌شک این کارگردان افسانه ای این حق را دارد که مهر حرفه ای خود را بر فیلم هایی بزند که به عقیده‌اش بهترین فیلم های تاریخ هالیوود هستند.

روزیاتو: با توجه به موفقیتی که کوئنتین تارانتینو در طول دوران حرفه ای خود کسب کرده، بی‌شک این کارگردان افسانه ای این حق را دارد که مهر حرفه ای خود را بر فیلم هایی بزند که به عقیده‌اش بهترین فیلم های تاریخ هالیوود هستند.

کارگردان فیلم معروف داستان عامه پسند یا پالپ فیکشن (Pulp Fiction) به تازگی در گفتگویی در برنامه زنده جیمی کیمل فهرست کوتاهی از هفت فیلمی را که به عقیده او دست نیافتنی و بهترین فیلم های تاریخ هستند فاش کرد.

۷ فیلم بی‌نقص تمامی ادوار از نگاه تارانتینو

تارانتینو در کتاب جدیدش، گمانه زنی های سینمایی، ادعا کرد که کشتار با اره برقی در تگزاس (The Texas Chainsaw Massacre) تنها فیلم بی نقصی است که تا کنون ساخته شده است. جیمی کیمل از او خواست تا درباره این نظر بیشتر توضیح دهد و از آقای کارگردان سوال کرد که آیا فیلم دیگری وجود دارد که به فهرستش از بهترین فیلم ها اضافه کند یا خیر.

تارانتینو پاسخ داد: «خب، فیلم های زیادی وجود ندارد که بتوان آنها را بی نقص دانست. وقتی می‌گوییم فیلم بی‌ نقص، در مورد زیبایی شناسی هر فرد صحبت می‌کنیم. اما حتی اگر سعی کنیم تمام زیبایی شناسی ها را در نظر بگیریم، فیلم های بی نقص به نوعی از همه زیبایی شناسی ها گذر می‌کنند.»

تارانتینو ادامه داد که فیلم هایی که به نظر او عالی و بی نقص هستند ممکن است لزوما از نظر دیگران چنین نباشند، زیرا هرکسی علایق خود را دارد.

۷ فیلم بی‌نقص تمامی ادوار از نگاه تارانتینو

۷ فیلم بی‌نقص تمامی ادوار از نگاه تارانتینو

تارانتینو فاش کرد که علاوه بر کشتار با اره برقی در تگزاس، هفت فیلم برتر او عبارتند از: آرواره ها (Jaws) محصول سال ۱۹۷۵ به کارگردانی تونی هوپر، جن گیر (Exorcist) به کارگردانی ویلیام فریدکین که سال ۱۹۷۳ اکران شد و از موفق ترین فیلم های ژانر وحشت به شمار می رود، آنی هال (Annie Hall) ساخته وودی آلن در سال ۱۹۷۷، فرنکنشتاین جوان (Young Frankenstein) که مل بروکس بر اساس رمان فرنکنشتاین اثر مری شلی در سال ۱۹۷۴ ساخت و فیلم علمی تخیلی بازگشت به آینده (Back to the Future) به کارگردانی رابرت زمکیس در سال ۱۹۸۵.

۷ فیلم بی‌نقص تمامی ادوار از نگاه تارانتینو

او در نهایت شاهکار وسترن سم پِکینپا، این گروه خشن (The Wild Bunch) محصول سال ۱۹۵۹ را هم به فهرست اضافه کرد اما توضیح داد که از نظر فنی فیلم بی نقصی نیست اما چنان غیر قابل انکار است که مجبور شد آن را با فهرست برترین های خود اضافه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج