۱۲۵۷۳۶۸
۱۳ نظر
۴۳۲۵
۱۳ نظر
۴۳۲۵
پ

میرکاظمی: نمی‌توانیم پول از آسمان بیاوریم

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: خواهش می‌کنیم در مجلس منابع درآمدهای غیر واقعی بودجه را افزایش ندهید زیرا تحقق نمی‌یابد، عملکرد سال گذشته تبصره ۱۴ حدود ۳۴۰ همت بوده است. در سال ۱۴۰۱ هیچ افزایش قیمتی در حامل‌های انرژی و حجم تولید نداشته‌ایم، چطور شما این در آمد را از ۳۳۰ به ۶۴۰ همت افزایش دادید؟ این درآمد تحقق پیدا نمی کند، ما روی تحقق ۶۶ درصد این منابع حساب کرده ایم بنابراین ۲۰۰ همت در این تبصره عدم تحقق داریم. نمی توانیم از آسمان بیاوریم.

ایرنا: رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: خواهش می‌کنیم در مجلس منابع درآمدهای غیر واقعی بودجه را افزایش ندهید زیرا تحقق نمی‌یابد، عملکرد سال گذشته تبصره ۱۴ حدود ۳۴۰ همت بوده است. در سال ۱۴۰۱ هیچ افزایش قیمتی در حامل‌های انرژی و حجم تولید نداشته‌ایم، چطور شما این در آمد را از ۳۳۰ به ۶۴۰ همت افزایش دادید؟

میرکاظمی: نمی‌توانیم پول از آسمان بیاوریم

در جلسه علنی روز سه شنبه -۱۷ آبان- مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی عملکرد دولت در تحقق منابع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱، میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: سال گذشته در نیمه دوم سال ۱۹ همت برای تبصره ۱۸ پرداخت شد این تبصره در دولت قبل هیچ عملکردی نداشت.

وی از نمایندگان خواست که به نکات دولت در مورد منابع بودجه توجه کنید و اظهار داشت: خواهش می کنیم در مجلس منابع درآمد های غیر واقعی بودجه را افزایش ندهید زیرا تحقق نمی یابد، عملکرد سال گذشته تبصره ۱۴ حدود ۳۴۰ همت بوده است. در سال ۱۴۰۱ هیچ افزایش قیمتی در حامل‌های انرژی و حجم تولید نداشته‌ایم، چطور شما این در آمد را از ۳۳۰ به ۶۴۰ همت افزایش دادید! این درآمد تحقق پیدا نمی کند، ما روی تحقق ۶۶ درصد این منابع حساب کرده ایم بنابراین ۲۰۰ همت در این تبصره عدم تحقق داریم. نمی توانیم از آسمان بیاوریم.

میرکاظمی با اشاره به تلاش دولت برای جبران این کسری برای تخصیص اعتبارات اشتغال گفت: رئیس جمهور در نامه ای از مقام معظم رهبری مجوز خواست که ۲۰ درصد سهم صندوق به تملک و اشتغال اختصاص یابد و در بانک ها سپرده گذاری شده و چند برابر به اشتغال تخصیص یابد که ایشان نیز با برداشت ۱۰ درصد موافقت کردند.

بررسی عملکرد دولت در تحقق منابع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی قرار داشت، وکلای ملت مدعی بودند که دولت منابع این تبصره را محقق نکرده است اما وزیر اقتصاد اعلام کرد که ۴۳ هزار طرح اشتغال زایی از منابع این طرح تسهیلات دریافت کرده اند و رییس سازمان برنامه و بودجه نیز نسبت به منابع غیر واقعی این بند انتقاد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ارزهای آزاد شده رو برای ایران استفاده کنید.

    • ناشناس

      ی مدت بشینین خونه هاتون اوضاع درست میشه.

    • ناشناس

      از تو جیب ملت چطور

    • ناشناس

      از تو جیب ملت چطور

    • ناشناس

      بله آقای میرکاظمی بخاطر همین کسری بودجه است که دلار برادران آمریکایی را د ارز چندروز 10هزارتومن گرون کردید. باید درود بربرادران آمریکایی ونظام آمریکا که مامیتونیم پولشو خرید وفروش کنیم وارزش پول ایران را به سقوط. نزدیک کنیم.

    • ناشناس

      چرا از آسمون وقتی جیب ملت هست

    • ناشناس

      نالایق ترین ونا کار امد ترین افراد در مجلس ودولت بعد انقلاب همین دوره کنونی

    • ناشناس

      همه اینهابه خاطربیش تزصدهامیلیارددلارازسوبسیدیارانه پنهان مون وبه جزملیونها شعلامون امکانات وزیرساختهامون دادن به بیش ازدههاملیون افغانی باعثشوگرنه ۳ملیون اوارسوری عراقی ۳۰تاکشوراتحادیه اروپا به این دلیل قبول نکرد

    • مهدی

      پول تو حساب شماست نه در آسمان وقتی درآمد نفتی چهل درصدش میره تو صندوق ذخیره ارزی آقازاده ها معلوم هست سرنوشت کشور چی میشه

    • بی نام

      ازاونهمه پول چرا به معلولها و زنان بی سرپرست وبدسرپرست چرا اختصاص ندادین

    • ناشناس

      یخوروه دزدی کمتر

    • علی

      نگران نباش از جیب ملت در میارین در ضمن میتونی استعفا بدی

    • مهد

      بخدا قسم جای شماها اگه چوب وسنگ بود کشور بهتراداره میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج