۱۲۵۸۳۱۹
۲۸۵
۲۸۵
پ

خودمان را بشناسیم تا موفق شویم

بیشترین صادرات کالای خواب ایرانی در جهان از کشور پاکستان انجام می شود و چین، ترکیه، آلمان و هند در رتبه های بعدی صادرات این محصولات قرار دارند.

به عبارتی دیگر ۴۷ درصد از سهم صادرات دنیا متعلق به پاکستان است و چین با اختلاف زیاد و سهم ۱۶ درصدی در رتبه ی دوم قرار دارد. در طرف دیگر بیشترین واردات این محصول را آمریکا انجام می دهد و بعد از آن آلمان و ژاپن قرار دارند.

روتختی سه بعدی

همه مردم در طول روز ساعات طولانی را مشغول انجام فعالیت های مختلف بوده و در نتیجه یکی از عواملی که می‌تواند تداوم این فعالیت ها را باعث شود، رعایت اصول صحیح خواب و استراحت است و طبیعتاً وجود اختلال در این امر می‌تواند بازدهی فعالیتهای اشخاص را تحت تاثیر قرار دهد. انتخاب یک روتختی سه بعدی مناسب به عنوان یکی از مهم‌ترین نکات لازم جهت ایجاد فضای مناسب برای خواب و استراحت است که بسیاری از افراد به آن توجه لازم نمی کنند. طبق گفته دانشمندان روتختی مناسب علاوه بر تامین گرمای لازم و القای حس راحتی حین خواب، می تواند تا حد زیادی بهداشت و مسائل مرتبط با بهداشت را نیز افزایش دهد و این موضوع بیانگر اهمیت بالای این نوع کالای خواب است.

خودمان را بشناسیم تا موفق شویم

روتختی فانتزی

یکی از کالاهایی که برای جهیزیه هر عروسی لازم می باشد، روتختی عروس است که این کالا در طرح‌ها و رنگ‌ها و همینطور جنس‌های مختلفی در بازار موجود می باشد و مشتریان عزیز می توانند برای خرید جهیزیه، آن‌ها را تهیه نمایند. از طرفی دیگر باید بگوییم که خرید روتختی فانتزی عروس در برترین برندها و طرح‌های روز دنیا انجام می‌ شود. شما عزیزان می توانید از طریق مطالعه کردن منابع مهم در اینترنت، بهترین برندها را برای خرید این کالا شناسایی نمایید و سپس خرید خود را از یک برند خیلی خوب انجام دهید. همانطور که برای شما عزیزان بیان کردیم، روتختی‌های فانتزی عروس دارای برندهای گوناگونی هستند که از بین این برندها، بهترین آن‌ها شناسایی می‌ شود و توسط مشتریان و متقاضیان گرامی خریداری می گردند و مورد استفاده قرار داده می شوند. مسلما هر عروس خانمی دوست دارد که بهترین روتختی را برای جهیزیه خود انتخاب نماید و این امکان برای تمام عروس خانم‌ها فراهم است که بتوانند بهترین مدل‌‌های روتختی فانتزی را در اینترنت مشاهده کنند و سپس اقدام به خرید نمایند.

خودمان را بشناسیم تا موفق شویم

روتختی مخمل طرح دار

در گذشته تخت وجود نداشت و روتختی مخمل طرح دار هم مانند امروزه دارای انواع متفاوتی مانند روتختی مخمل نبود و افراد برای استفاده از روتختی باید با دست آنها را می دوختند و با قیمتی مناسب آنها در مراکز خرید و فروش می شد. ولی با گذشت زمان با استفاده از تولید دستگاه های پیشرفته مثل چرخ خیاطی بدون نیاز با دست می توان روتختی زیبایی در طرح و مدلهای متنوعی مشاهده کرد. روتختی، پارچه ای است که تخت را به طور کامل می پوشاند، روتختی به دو صورت لحافی و کاور می باشد که لحافی یعنی کاور را به لحاف می دوزند و برای این که بخواهید آن را بشویید زمان زیادی طول می کشد ولی کاوری یعنی لحاف از کاور جدا می باشد و شست و شو در این مدل بسیار آسان می باشد. در مراکز و بازار می توان روتختیهای ساده و شیکی را مشاهده کرد که در طرحهای متنوعی مانند: سنتی، مدرن، چاپی، فانتزی و غیره و همچنین می توان با توجه به فصول مختلف روتختی دلخواه خود را انتخاب کرد.

خودمان را بشناسیم تا موفق شویم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج