adexo3
۱۲۵۸۴۹۳
۲ نظر
۸۰۱
۲ نظر
۸۰۱
پ

توهین‌کنندگان به نظام باید نشانه‌گذاری شوند!

رئیس کمیسیون حقوقی مجلس می‌گوید: شرایط کشور چهره‌های نفوذی را مشخص کرد. کسانی که از سفره انقلاب استفاده کردند و به صورت انقلاب لگد و سیلی زدند، همه این‌ها مشخص هستند؛ اعم از دانشگاهیان، سلبریتی‌ها، ورزشکاران و نمایندگان مجلس در هر قشری این افراد باید نشانه‌گذاری و مشخص شوند.

رکنا: موسی غضنفرآبادی ، رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می‌گوید: «حکمرانی نو» که آهنگ آن را آقای رئیسی زده، به منظور این است که ما بدون توجه به تهدیدهای غرب، بدون توجه به قطعنامه‌هایی که صادر می‌شود و بدون توجه به برجام ، مسیر اقتصادی و سیاسی خود را پیش بگیریم.

وی در ادامه اظهار کرد : بعضی از کسانی که در گذشته بودند، دنیا را فقط غرب می‌دیدند و حل مشکلات را فقط در آمریکا می‌دیدند و آمریکا را کدخدا می‌دانستند. امروز تغییر جدی ایجاد شده است؛ به این معنی که ما نه آمریکا و نه اروپا را قابل اعتماد نمی‌دانیم. در ثانی با نگاه به گذشته آمریکا و اروپا متوجه می‌شویم که یک گذشته بسیار مخوف، تاریک و وحشتناک و جلادانه‌ای بوده است.

غضنفرآبادی افزود : بهترین کاری که در حال حاضر در بحث‌های اقتصادی و سیاسی در اطراف ما وجود دارد، همکاری با کشور‌های همسایه و همکاری با کشور‌هایی است که احترام متقابل کشورمان را رعایت می‌کنند. به عبارتی این کشور‌ها بر اساس احترام متقابل، کار و فعالیت، موضع‌گیری و حمایت می‌کنند. با این کشور‌هایی که می‌شود کار کنیم که کشور‌های کمی هم نیستند، کار را شروع و فعالیت هم کرده‌ایم؛ البته در این حوزه فعالیت حتماً سنگ‌اندازی‌هایی وجود دارد و برخی دنبال این هستند که نگدارند این اتفاق بیفتد؛ مثل قرارد‌ادهایی که با روسیه و چین داریم.

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      احسنت!!! به درد شما الان کشورهای قحتی زده .مثل سومالی.برکینافاسو.گینه سفلی و اتیوپی میخوره.!!!خوبه با همین فرمان برید جلو به زودی به کشور افغانستان خواهیم رسید.

    • گل آقا

      آخه روسیه که هیچی نشده شمارا انداخته دهن گرگ...با این جنجال بین المللی پهبادها .دلتون به چی این کشور ورشکسته تا خرخره درباتلاق اکراین فرو رفته خوشه؟
      میگن کسی که خودشه زده بخواب هیچ وقت نمیشه بیدارش کرد.راسته!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج