۱۲۵۹۲۶۲
۳۳۳۴
۳۳۳۴
پ

ادکلن، شغلی پردرآمد برای من بود

ادکلن شغلی بود که راه زندگی من را به طور عجیبی تغییر داد و باعث شد ثروتی که به دست آوردم ،نامحدود و پایان ناپذیر باشد.در تمامی این مراحل دست از تلاش و کوشش برنداشتم.

ادکلن شیرین

در میان نمونه های مختلف ادکلن شیرین، ملایم، گرم و قرمز مورد استقبال خریداران زیادی قرار می گیرد و از همین رو شاهد خرید و فروش عمده آنها هستیم، خوب است در همین جا قبل از هر اقدامی تعریفی از ادکلن بگوییم تا با آنها آشنا شوید.

ادکلن را همان بوی مطبوع و خوشایندی می توان معرفی کرد که در فضا پخش می شود و به مشام می رسد و انسان از احساس کردن آن لذت می برد.

تولید ادکلن و عطر زنانه و مردانه در کارخانه ها طبق استانداردهای خاص و با کمک دستگاه های پیشرفته ای می باشد و در مورد مواد تشکیل دهنده این محصولات اگر بخواهیم بگوییم به الکل، ثابت کننده و نگهدارنده، اسانسهای روغن و ترکیبات ادکلن اشاره می کنیم.

منظور از اسانسهای روغن موادی است که با تقطیر گلها، علفها، گیاهان و غیره به دست می آید و معمولا بوی خوش و مطبوعی دارد، ثابت کننده ها نیز شامل عنبر، بلسان، مشک، شیره غدد بودار آهو می باشد که وظیفه متصل کردن آنها را بر عهده دارد.

ادکلن، شغلی پردرآمد برای من بود

ادکلن مردانه

کشورهای بسیاری امروزه توانسته اند اسپری بدن و ادکلن مردانه را به تولید برسانند لذا این کشورها شامل ترکیه، فرانسه و آمریکا می باشند که هر کدام دارای کیفیت منحصر به فردی می باشند.

همان طور که گفته شد کشور ترکیه یکی از تولید کننده های ادکلن مردانه می باشد که در ادامه به انوع مختلف رایحه های این محصول می پردازیم تا بتوانید بیشتر در این زمنیه کسب اطلاعات داشته باشید.

نوعی از رایحه ها که به صورت پر طرفداری می باشد به اسم رایحه شرقی بوده که از ترکیب یک سری از ادویه ها تولید می شوند این نوع دارای بوی گرم و تندی می باشد.

اگر جز آن دسته از افرادی می باشید که به رایحه خنک علاقه مند هستید بهتر است از ادکلنهایی که این ویژگی را دارا می باشند تهیه داشته باشید.

لذا این نوع بیشتر بر گرفته از گیاهان اسطوخدوش هستند که این نوع با توجه به ترکیباتی که دارد از تلخی کمی برخوردار می باشد.

ادکلن، شغلی پردرآمد برای من بود

ادکلن گرم

رایحه ها چیزهای جالبی هستند که به طور کلی شکل ندارند ولی از اهمیت بسزایی در زندگی انسانها برخوردار است که ادکلن گرم یکی از انواع آن می باشد.

همانطور که می‌دانید بسیاری از گیاهان در بهبود و پیشگیری بیماریها موثر واقع شده اند که در این بین مواد معطری نیز پیدا شدند که دارای رایحه های خوشی بودند که باعث به وجود آمدن صنعت عطرسازی شد.

مصریان اولین انسانهایی بودند که از عطر مردانه و ادکلن در دنیا استفاده کردند و از انواع عطرها برای مومیایی کردن شاهان و آرامگاه های آنها استفاده می کردند.

ادکلن، شغلی پردرآمد برای من بود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج