۱۲۵۹۵۶۹
۴۱۳
۴۱۳
پ

برای پولدار شدن به چند راهکار باید توجه کرد

بسیاری از مواقع نیز پیش آمده است که با افرادی با انرژی بالا روبرو می شویم. این افراد معمولا در کار خود روابط موفق دارند. این افراد به صورت خواسته یا ناخواسته روی اتفاقات مثبت تمرکز کرده اند و در نتیجه موفقیت، جذب پول و جذب ثروت را به دست آورده اند. من با افراد ثروتمند ارتباط بر قرار کردم با استفاده از تجربیات آن ها در حوزه سردخانه به ثروت رسیدم.

سردخانه زیر صفر

از دست انواع سردخانه‌ ها که برای نگهداری طولانی‌ مدت مواد منجمد شده از آنها استفاده می‌ شود سردخانه زیر صفر تهران اصفهان مشهد می ‌باشد که دارای انواع مختلفی می ‌باشد که شامل سردخانه زیر صفر کوچک یا اتاقی، سردخانه کانکسی یا کانتینری و سردخانه زیر صفر صنعتی می‌ باشد.

این سردخانه ‌ها به‌ طور عادی دمایی حدود منفی بیست درجه سانتی‌ گراد دارند اما برخی از آنها دارای قابلیتهایی می‌ باشند که می‌ توانند دمای خود را حتی تا منفی چهل درجه برسانند نکته قابل ‌توجهی که باید بدانید این است که از سردخانه ‌های زیر صفر بیشتر برای انجماد مواد و محصولات غذایی در بلند مدت استفاده می ‌شود که بیشترین مصرف آنها برای نگهداری گوشت، مرغ و ماهی می ‌باشد. همان ‌طور که گفتیم سردخانه ‌ها شامل سه نوع می‌ باشند سردخانه کوچک یا همان اتاقی که معمولاً در فروشگاه‌ ها استفاده می ‌شود و یا حتی می‌ توان از آنها برای توزیع مواد غذایی بین آشپزخانه‌ ها و رستورانها استفاده کرد.

برای پولدار شدن به چند راهکار باید توجه کرد

سردخانه صنعتی

دسته‌ ای دیگر از سردخانه صنعتی تهران که می ‌خواهیم به توضیحاتی درباره آن بپردازیم سردخانه کانتینری می‌ باشد که معمولاً از آنها برای نگهداری بلند مدت از مواد غذایی بر روی انواع شناورها یا حتی سکو‌های نفتی استفاده می ‌شود این سردخانه ‌ها معمولاً در سایزهای بیست فوت یا حتی چهل فوت تولید می‌ شود.

اما باید بدانید که معمولاً در ساخت آنها در هر ابعادی محدودیت وجود ندارد اما به ‌طور معمول در این اندازه‌ ها یافت می‌ شوند همچنین سردخانه ‌های کانتینری به سیستمی مجهز هستند که علاوه‌ بر دمای زیر صفر می ‌توانند حتی دمای بالاتر از صفر درجه نیز داشته باشند دسته دیگر از سردخانه ‌ها سردخانه زیر صفر صنعتی می ‌باشد که در ابعاد بسیار بزرگ برای ذخیره‌ سازی طولانی ‌مدت مقدار بسیار زیادی از مواد غذایی یا محصولات مختلف طراحی می ‌شوند.

برای پولدار شدن به چند راهکار باید توجه کرد

سردخانه بالای صفر

اگر بخواهیم تفاوت سردخانه زیر صفر اصفهان با سردخانه بالای صفر تهران را بیان کنیم اولین تفاوت آنها در دما می ‌باشد معمولاً در سردخانه ‌های زیر صفری دمای داخل اتاقکها حدود منفی بیست درجه می ‌باشد اما در سردخانه ‌های بالای صفر دما می‌ تواند حتی تا مثبت هشت درجه سانتی‌ گراد نیز برسد تفاوت دیگر در مبرد آنها می‌باشد در سردخانه زیر صفری مبرد می‌ تواند R22 یا R407 باشد و استفاده از آنها می ‌تواند راندمان سیستم را به ‌طور چشمگیری بالا ببرد

همچنین از فشار آوردن به سیستم جلوگیری می ‌کند باید به این نکته توجه داشته باشید که شارژ مبردها حتما از سازمان‌ های استاندارد یا آزمایشگاه‌ های معتبر باشد تا سیستم سردخانه شما را دچار اختلال نکند تفاوت دیگر در نوع درب آنها می‌ باشد درب سردخانه‌ های زیر صفر معمولاً مجهز به نوعی هیتر می ‌باشد که در اثر برودت فراوان دچار یخ‌ زدگی نشود و در هنگام باز و بسته کردن درب مشکلاتی را به وجود نیاورد معمولاً این هیتر در جداره‌ های درب سردخانه نصب می‌ شوند.

برای پولدار شدن به چند راهکار باید توجه کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج