۱۲۶۰۲۶۰
۹۴۴۴
۹۴۴۴
پ

عادت‌هایی که زندگی مرا دگرگون کردند

برای من این مسئله مسجل شده که داشتن عادت های خوب و برنامه ریزی نقش بسیاری مهمی برای رسیدن به موفقیت و ثروت دارد من نیز بر این پایه و با برنامه ریزی دقیق و مشخص کردن اهدافم در زمینه ادویه جات کسب و کار موفقی را ایجاد نمایم که در ادامه به چند نمونه از پرمصرف ترین آنها اشاره کرده ام.

پودر بادمجان

اگر شما عزیزان حتما می خواهید در غذاهای خوشمره تان طعم فوق العاده بادمجان نیز بسیار بهتر و لذت بخش تر احساس کنید می توانید به راحتی پودر بادمجان که با اطمینان می توان گفت که انتخابی بسیار بهتر از آن نخواهد بود، انتخاب کنید.

اما قابل گفتن است که این پودر نیز، فلاونوئید بسیار خاص می باشد که خوردن باعث کاهش شدید التهاب هایی که احتمال بیماری خطرناک قلبی را افزایش می دهند، کمک زیادی نیز می کند.

بی شک و تردیدی می توان گفت که مقوی ترین و بهترین خوراکیهای پرطرفدار و همچنین محبوب بادمجان سیاه می باشد که این نوع بادمجان باعث شده است که در غذاهای اصیل ایرانی کاربرد فراوانی نیز پیدا کند.

اما قبل از مصرف این پودر باید توجه داشته باشید که، از این پودر نیز می توان در هر غذایی که بادمجان در آن به کار رفته است به راحتی استفاده کنید که شما می توانید به دو روش کامل به راحتی نیز استفاده کنید.

عادت‌هایی که زندگی مرا دگرگون کردند

پودر سیر

شاید افراد زیادی به دلیل بوی زیاد سیر از این کالا به صورت درسته میل نکنند یا بسیاری از کودکان هرکز حاضر به خوردن سیر که بسیار از سوی پزشکان توصیه می شود و ضد سرطان است میل نکنند اما با افزودن پودر این کالا به انواع غذاها می توان کمبود آن را در وعده های غذایی کمتر کرد زیرا پودر سیر قابل حس کردن نیست.

و خوردن آن را ساده می کند. این نوع چاشنی بوی نا مطبوع گوشت را بسیار کمتر می کند و کاربردهای خیلی زیادی برای خانمهای خانه دار دارد به همین دلیل در هیچ یک از ادویه فروشیها نمی توان مشاهده کرد که پودر سیر موجود نیست زیرا در کنار زردچوبه هندی و فلفل از پودر سیر در طعم دادن به غذاها استفاده می کنند و آن را به قیمت خوبی هم در همه شهرها می فروشند.

پودر سیر امروزه هم به صورت فله ای و هم در قالب بسته بندی جدید تولید و در تمامی فروشگاه های مواد غذایی یا عطاریها نیز توزیع می گردد اما معمولا برای مصارف خانگی این محصول به صورت گرمی و در بسته بندیهای 100 تا 300 گرم هم به فروش می رسد.

عادت‌هایی که زندگی مرا دگرگون کردند

پودر پیاز

پیاز یکی از سبزیجات می‌باشد که در بیشتر غذاها مورد استفاده قرار می گیرد به جرات می توان گفت که در ۹۰ درصدی غذاها از پیاز استفاده می شود. طعم و پایه طبخ بسیاری از غذاها پیاز می باشد، از پیاز به صورت های مختلف در آن استفاده می گردد به صورت خام سرخ شده آب ، بخارپز و خشک و پودر استفاده می گردد. برای تهیه پودر پیاز از پیاز خشک استفاده می شود، و در تهیه آن بیشتر از دو نوع سفید و پیاز زرد استفاده می گردد.

پیاز سفید ظاهری زیبا و رنگ سفید دارد . پودر پیازکه از پیاز خشک زرد به دست می آید رنگ کرم دارد و بیشتر پودر پیاز ها از همین پیاز زرد استفاده می گردد. موارد مصرف پودر پیاز از پودر پیاز در صنایع غذایی تولید مواد پروتئینی مانند سوسیس خانگی و کالباس انواع برگر، انواع ناگت، کتلت و کوکو به صورت اسلایس و پودر شده استفاده می گردد.

عادت‌هایی که زندگی مرا دگرگون کردند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج