۱۲۶۰۲۵۷
۳۸۹۳
۳۸۹۳
پ

شال ثروت را با کمی تلاش بر گردنم آویزان کردم

از کودکی علاقه شدیدی به شال های مادرم داشتم، تا بزرگتر شدم توانستم با سرمایه کم یک کسب و کار در حوزه انواع شال و روسری راه بیاندازم. من در این حوزه موفق شدم و ثروت بی کرانی کسب می کنم حال میخواهم چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

شال اشکی

شال ظاهر جذابی به استایل هر فرد می دهد و بیشترین جستجوی خانمها در گوگل مربوط به شال اشکی جدید است.

معمولاً در مراکزی که خرید و فروش شال انجام می‌ شود می ‌توان شیک ‌ترین و با کیفیت ترین مدلهای شال را خریداری نمود و با توجه به این که شال و مقنعه حجاب در اسلام یکی از پوششهای ضروری برای بانوان محسوب می‌ شود و در کشور ما جزو البسه ای است که در اندازه انبوه تولید می‌ شود و نیز هر کدام از شالها با انواع و اقسام طرح و جنس ویژگیهای خاص خود را دارند و به دلیل وجود همین تفاوتها می‌توان از آنها در موقعیتهای مختلف استفاده کرد.

شالهای دختران معمولاً در ابعاد گوناگون و برای تمام سنین تولید می‌ شوند و هر کدام استانداردهای خود را دارند تا مناسب هر گروه سنی باشند. یکی از نکات حائز اهمیت در خصوص شال، خرید و فروش شال اشکی است به ‌طوری‌ که می ‌توان گفت صادرات شال به کشورهای همسایه و آسیایی می‌ تواند نقش مهمی در اقتصاد کشور داشته باشد در حقیقت می ‌توان با طراحیهایی که روی شال و روسری ساتن ابریشم انجام می‌ شود فرهنگ و سنت خود را به دیگر کشورها عرضه کنیم و آنها را با سنتهای زیبای خود آشنا کنیم.

شال ثروت را با کمی تلاش بر گردنم آویزان کردم

روسری انگلیسی

خانم های محجبه و شیک پوشی که به زیبایی روسری خود اهمیت می دهند می توانند از روسری انگلیسی استفاده کنند که این روسری در زیر چادر مجلسی نمای بسیار زیبا و شیکی دارد. در این روزها با مشاهده تقاضای روسری، به راحتی تضمین کرد که تقاضای روسری در سالهای آینده بیشتر خواهد شد به همین دلیل طرحهای روسری که روز به روز در حال هستند، تقاضا همچنان اضافه خواهد شد.

جالب است بدانید خانمها به غیر از پوشیدن روسری، عاشق دریافت آن در مناسبتهای مختلف هستند بنابراین اگر در خانواده و حتی دوستان خود کسانی هستند که عاشق روسری هستند، می توانید با انتخاب بهترین طرحها آنها را خوشحال و شگفت زده کنید. روسریهایی که از پارچه ترمه ابریشم هستند دارای ماندگاری بالا بوده و نسبت به سایر روسریها گرانتر و با ارزش تر است، از دیگر ویژگیهای این پارچه نرمی، سبکی و زیبایی خیره کننده آن است. پارچه ابریشمی به راحتی اتو می شود و برای مجالس و مکانهای رسمی ایده آل است و این نوع روسری برای هر چهار فصل مناسب می باشد، در ضمن ابریشم توانایی حفظ رطوبت در پوست و مو را دارد، علاوه بر این به دلیل خواص ضد حساسیتی که دارد برای افرادی که پوست حساس دارند فوق العاده است.

شال ثروت را با کمی تلاش بر گردنم آویزان کردم

روسری ساتن

روسری ساتن ساده دارای رنگ بندی گوناگونی است و به دلیل ظاهر زیبا و لاکچری که دارد مورد استقبال واقع شده و شرکتهای تولید کننده و افرادی که در زمینه تولید انواع شال و روسری به صورت گسترده فعالیت دارند، انواع و اقسام روسریهای ساتن را در مدلهای ساده و طرحدار طراحی کرده‌ اند. این روسری احساس نرمی و لوکس بودن را به بیننده القا می نماید و یکی از مهمترین دلایل لطافت و نرمی  روسری ساتن نوع بافت آن می باشد و بهترین انتخاب و گزینه برای استایلهای مجلسی و کلاسیک است ظاهر شاین این محصول موجب می‌ شود که شما در هر جمعی بدرخشید. این نوع روسریهای ساتن دارای دوام و طول عمر بسیار بالایی هستند و اگر شما بتوانید به خوبی از آنها مراقبت کنید، برای مدت زمان طولانی قابلیت استفاده دارند بدون آن که تغییری در رنگ و یا مرغوبیت روسری ایجاد شود، ثبات رنگ روسری موجب افزایش میزان محبوبیت آن در بازار داخلی شده است. دریافت راهنمای انتخاب بهترین نوع روسری مشکی موجب می شود تا شما بتوانید ظرف مدت زمان کوتاه محصولات شیک و زیبا را خریداری کنید. روسری ساتن براق به دلیل آن که بر روی سر خوش حالت قرار می گیرد، بهترین انتخاب برای مجالس و مهمانیها می باشد و به طور کلی روسریهای ساتن در دو نوع مات و براق تولید شده است که نوع براقیت آن جذابیت بیشتری دارد.

شال ثروت را با کمی تلاش بر گردنم آویزان کردم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج