۱۲۶۱۵۲۴
۳۸۷۶
۳۸۷۶
پ

غیرقابل انتظارترین اتفاق برای «محمد خاتمی»

هفته‌نامه «صبح صادق»، در جدیدترین شماره خود، سه مطلب منتشر کرده که تا حدودی غیرقابل انتظار بود، از سخنان اخیر سید محمد خاتمی استقبال کرد.

هفته‌نامه «صبح صادق»، در جدیدترین شماره خود، سه مطلب منتشر کرده که تا حدودی غیرقابل انتظار بود، از سخنان اخیر سید محمد خاتمی استقبال کرد.

این نشریه یکی از مطالب خود را به سخنان اخیر سید محمد خاتمی، رییس‌جمهوری اسبق جمهوری اسلامی اختصاص داده؛ مطلبی که در مقایسه با مطالب دیگر این نشریه درباره خاتمی تمجید حساب می‌شود؛ با تیتر «خوب اما ناکافی».

غیرقابل انتظارترین اتفاق برای «محمد خاتمی»

نویسنده به بخشی از صحبت‌های اخیر خاتمی اشاره کرده که گفته بود: «براندازی نه مطلوب است و نه ممکن» و این بخش را مصداق «مرزبندی» ‌با «دشمن و براندازان» برشمرده است.

نویسنده هفته‌نامه، همچنین در عین اینکه گفته خاتمی را «یک گام به جلو» ارزیابی کرده، ولی درباره آن نوشته که «قطعا این گام به تنهایی کافی نیست.»

رویکردی که تاکنون لااقل بعد از حوادث انتخابات 88 در مورد خاتمی، دیده نشده بود.

«صبح صادق» در ادامه به جایگاه محمد خاتمی در فضای سیاسی کشور پرداخته و آورده «با وجود تلاش برخی طیف‌های جریان اصلاحات برای عبور از سیدمحمد خاتمی و همچنین فاصله‌گذاری رسمی بخشی از تندروهای اصلاح‌طلب با مشی اصلاح‌طلبی و غلتیدن در دامن براندازان می‌توان گفت، رییس دولت اصلاحات همچنان شاخص‌ترین و مورد قبول‌ترین چهره در این طیف سیاسی است.» به عبارت دیگر ارگان مطبوعاتی سپاه پاسداران جایگاه رهبری خاتمی در میان اصلاح‌طلبان را با نظر مثبت تایید کرده است.

این نشریه در پایان جایگاه خاتمی میان اصلاح‌طلبان را باز هم جایگاه «ویژه‌ای» دانسته و ابراز امیدواری کرده که او «می‌تواند با ایجاد تفاهم در طیف اصلاحات، با پر رنگ کردن مرزبندی با دشمنان ملت ایران، زمینه گفت‌وگو را فراهم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج