۱۲۶۲۴۹۶
۲۱۶۷
۲۱۶۷
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین رستوران‌های استانبول

هنگامی که قصد سفری تفریحی به ترکیه دارید، در کنار نمایندگی‌های معتبر پوشاک و مکان‌های دیدنی و گردشگری شناخته‌شده، همواره فرصت تجربه طعم‌های مختلف در رستوران‌های این کشور بخش مهمی از سفر شما خواهد بود.

کشور ترکیه در بین ایرانیان جز مقصدهای محبوب در سفرهای خارجی به‌شمار می‌رود. در بین شهرهای بزرگ ترکیه نیز، شهر استانبول به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر این کشور یکی از انتخاب‌های پرطرفدار گردشگران برای سفر می‌باشد. در این نوشته قصد داریم به معرفی بهترین رستوران های استانبول و رزرو هتل استانبول بپردازیم؛ اما پیش از آن، بهتر است که اندکی با این کلان‌شهر ترکیه آشنا شویم.

معرفی بهترین رستوران‌های استانبول

استانبول بزرگ‌ترین شهرِ ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور است. تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد همراه با بارندگی، از ویژگی‌های برجسته آب‌وهواییِ این شهر 15 میلیون نفری است.

شهر استانبول با جاذبه‌های گردشگری فراوان، همواره میزبان مسافران و گردشگران بوده ‌است. میدان تکسیم، مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان‌احمد، بازار بزرگ استانبول، آب‌انبار باسیلیکا، موزه باستان‌شناسی و... بخشی از این جاذبه‌های گردشگری به‌حساب می‌آیند.

درصد قابل توجهی از جاذبه‌های گردشگری شهر استانبول، مربوط به رستوران‌های این شهر است. در بخش بعدی به معرفی بخشی از این رستوران‌ها خواهیم‌پرداخت.

رستوران های استانبول

رستوران های استانبول آن‌قدر زیبا و متنوع هستند، که به یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌های این شهر تبدیل شده‌اند. هنگامی که در خیابان‌های استانبول قدم می‌زنید، به احتمال فراوان رستوران‌های این شهر شما را وسوسه خواهند کرد. مگر می‌شود به استانبول سفر کنید و کباب ترکی را امتحان نکنید؟

به همین دلیل، قصد داریم چند مورد از بهترین رستوران های استانبول را در دو دسته لوکس و اقتصادی، مورد بررسی قرار دهیم.

رستوران های لوکس استانبول

چیزی که امروزه به‌صورت متعدد در استانبول یافت می‌شود، رستوران های لوکس است. رستوران نصرت، رستوران نیکول و رستوران 360 استانبول، مواردی هستند که در این نوشته به آن‌ها می‌پردازیم.

رستوران نصرت

رستوران‌های متعلق به نصرت گوکچه، آشپز سرشناس ترکیه‌ای، آن‌قدر در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته ‌است که شخصیت‌های شناخته‌شده جهانی نیز به شعبه‌های مختلف این رستوران مراجعه می‌کنند. رستوران نصرت در استانبول، یکی از شعب این رستوران است.

نصرت گوکچه به استایل ویژه خود در سرو استیک مشهور است و اگر صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید، محبوبیت او در فضای مجازی را نیز مشاهده خواهید کرد.

معرفی بهترین رستوران‌های استانبول

رستوران نیکول

نیکول یکی دیگر از رستوران‌های لوکس شهر استانبول است، که توسط آیلین یازیجیوقلو اداره می‌شود. این رستوران ادعا می‌کند که اولین رستورانی است که در ترکیه موفق به دریافت ستاره شده ‌است. میشلن، معیاری برای ارزیابی کیفیت رستوران‌هاست و کتاب راهنمای رستوران و هتل میشلن، با اختصاص ستاره به هر رستوران وضعیت کیفی آن را مشخص کرده ‌است.

رستوران 360

این رستوران بی‌نظیر در استانبول دارای یک دید ۳۶۰ درجه از شهر است و بهترین طعم‌ها را می‌توانید با تنوعی بالا در این رستوران امتحان کنید.

اگر عاشق فضاهای رمانتیک هستید، این رستوران می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای باشد. رستوران 360 به دلیل نمای بی‌نظیری که دارد، در بین گردشگران محبوبیت بالایی دارد.

رستوران های اقتصادی استانبول

در کنار رستوران‌های لوکس شهر، رستوران‌هایی نیز هستند که علیرغم قیمت ارزان‌تر باز هم جز بهترین رستوران های استانبول قرار می‌گیرند. رستوران‌های هاتای، اچ‌دی اسکندر و پاتاتوس را در این دسته مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رستوران هاتای

اگر به محتوای مربوط به آشپزی در فضای اینستاگرام علاقه‌مندید، احتمالا بوراک (CZN Burak) را می‌شناسید. بوراک صاحب رستوران‌های هاتال می‌باشد که سه شعبه در ترکیه دارد. انواع غذاهای محبوب ترکیه‌ای در این رستوران سرو می‌شود.

رجب طیب اردوغان، در افتتاح این رستوران حضور داشته ‌است. در صورت حضور در این رستوران، احتمال دارد با یکی از هنرمندان مشهور روبرو شوید.

معرفی بهترین رستوران‌های استانبول

رستوران اچ‌دی اسکندر

همان‌طور که از نام این رستوران زنجیره‌ای پیداست، اسکندر به کباب‌های بسیار عالی و خوشمزه‌اش مشهور است. اچ‌دی اسکندر در اکثر فودکورت‌های مراکز خرید استانبول شعبه دارد.

رستوران پاتاتوس

اگر به دنبال تجربه‌هایی غیر از گوشت و کباب هستید، این رستوران علاوه بر دونر، کمپیرهای خوشمزه‌ای دارد که برای سفارش آن باید مدتی در صف منتظر بمانید.

گفتنی است که فست‌فودها با توجه به قیمت و کیفیتی که دارند، در دسته غذاهای اقتصادی قرار می‌گیرند.

سفر به استانبول

در این مقاله به معرفی بهترین رستوران ‌های استانبول پرداختیم. اما ممکن است این پرسش وجود داشته ‌باشد که برای تجربه یک سفر لذت‌بخش به استانبول، چه باید کرد؟

برای سفر به هر کشور خارجی، لازم است که با مکان‌های دیدنی، شرایط فرهنگی، وضعیت آب‌وهوایی و... مقصد آشنا شوید. انتخاب بلیط مناسب و رزرو حساب‌شده هتل در شهر مقصد، دیگر مواردی است که باید پیش از سفر به آن‌ها توجه شود.

برای آگاهی از شرایط کشور ترکیه، خرید بلیط و رزرو هتل استانبول، همچنان خدمات آنلاین دیگر مانند بلیط تهران دبی، تهران دوحه و.. می‌توانید به وبسایت فلای تودی مراجعه نمایید.

خدمات آنلاین فلای تودی برای مشتریان این امکان را فراهم می‌کند تا با صرفه‌جویی در وقت، اقدام به جستجو و مقایسه خدمات گردشگری نمایند. خدمات آنلاین خرید بلیط و رزرواسیون هتل در فلای تودی، با صرفه‌جویی در وقت و هزینه، سفری با آرامش را برای شما رقم خواهد زد.

سخن پایانی

کشور ترکیه و خصوصا شهر استانبول، به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر و پایتخت فرهنگی و اقتصادی این کشور، همواره یکی از مقصدهای محبوب ایرانیان برای سفرهای خارجی است. در کنار نمایندگی‌های معتبر پوشاک و مکان‌های دیدنی و گردشگری فراوان، رستوران‌های زیبا و متنوع استانبول یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری این شهر هستند و در این مقاله نیز چند مورد از بهترین رستوران های استانبول را معرفی کردیم.

اگر قصد سفر به این شهر را دارید، بهتر است که با پروازها، هتل‌ها و مکان‌های گردشگری این شهر آشنا شوید. برای آگاهی از این موارد، انتخاب مناسب‌ترین هتل استانبول و سایر موارد مرتبط، می‌توانید از خدمات فلای تودی استفاده نمایید. خرید بلیط تهران دبی و خدمات مربوط به جام جهانی قطر، دیگر امکاناتی است که در وبسایت فلای تودی در دسترس شما خواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج