جاباما
۱۲۶۲۷۹۶
۱۰۴۰
۱۰۴۰
پ

حریق گسترده در جنگل‌های شمال کشور

رودبار- فرماندار رودبار از سرایت حریق جنگل های رستم آباد به ارتفاعات هرزویل منجیل خبر داد و گفت: تلاش ها برای اطفای حریق ادامه دارد.

مهر: طهمورث عموپور با اشاره به تلاش‌های چند روزه مدیریت بحران شهرستان رودبار و استان گیلان در اطفای حریق جنگل‌های رستم آباد، اظهار کرد: وزش باد گرم، شرایط اقلیمی و موقعیت کوهستانی زمان مهار و کنترل حریق جنگل‌های رستم آباد را طولانی کرد.

وی با اشاره به اعزام دو بالگرد سپاه و یک بالگرد هلال احمر برای اطفای حریق جنگل‌های رستم آباد، افزود: بالا بودن وسعت آتش سوزی و همچنین صعب العبور بودن مسیر، تلاش‌های مردمی، نیروهای بسیج و یگان‌های حفاظت منابع طبیعی را تا حدودی بی ثمر کرد و به ناچار درخواست بالگرد صادر شد.

حریق گسترده در جنگل‌های شمال کشور

فرماندار رودبار با بیان اینکه تلاش‌ها برای مهار آتش جنگل‌های رستم آباد ادامه دارد، گفت: استاندار نیز بعد از ظهر امروز بازدید زمینی و هوایی از محل اطفای حریق جنگل‌های رستم آباد انجام داده و دستورات لازم را برای تسریع در کار انجام داده‌اند.

عموپور از بروز آتش سوزی در ارتفاعات هرزویل منجیل خبر داد و اضافه کرد: یک تیم اطفای حریق به ارتفاعات هرزویل اعزام شده و عملیات اطفای حریق جنگل‌های رستم آباد همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج